Kelpaisinko kellekään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXXXL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XXXXL

Vieras
Kiinnostaisiko ketään miestä 165 cm ja 102 kg mitat omaava 42 vuotias nainen.
Oma mieheni (175 cm ja 75 kg) ei enää halua seksiä kanssani, olen hänen mielestään liian lihava. Minulla oli myös tosi suuret rinnat (kuppikoko EE) ja leikkautin molemmista rinnoista kolmisen vuotta sitten kilon pois, leikkauksesta jäi arvet, eikä mieheni ole sen koomin rintoihini koskemut. Onneksi en ole koskaan tarvinnut miestä orgasmin saamiseen (en edes saa orgasmia yhdynnässä) vaan klitoris orgasmin voin antaa itse itselleni ja ihan missä vain. Kuitenkin olisi ihanaa jos joku puristelisi uusia ryhdikkäitä rintojani, hyväilisi suutelisi ja antaisi kunnon kyytiä.

Haluaisin rakastajan, mistähän sellainen löytyisi.

Et ole ollenkaan liian lihavaa. Siinä ei ole mitään väliä onko muutama kilo sinne sun tänne. Ja rinnoista vielä ei sekään haittaa vaikka on arpia, eihän niihin tarvitsee kiinittää huomiota. Pääasia on että molemmat nauttivat seksistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Kyllä mä sinut haluaisin vaki rakastajakseni. Isommat naiset ovat kiihkeitä sängyssä.
Vaimokin on melkein sinun koko luokkaasi tosin 15 cm pidempi.

Siis sun vaimos on 180 cm? Onhan se mahdollista, mutta ei totta.

Alkuperäinen kirjoittaja XXXXL:
Oma mieheni (175 cm ja 75 kg) ei enää halua seksiä kanssani, olen hänen mielestään liian lihava. Minulla oli myös tosi suuret rinnat (kuppikoko EE) ja leikkautin molemmista rinnoista kolmisen vuotta sitten kilon pois, leikkauksesta jäi arvet, eikä mieheni ole sen koomin rintoihini koskemut. Onneksi en ole koskaan tarvinnut miestä orgasmin saamiseen (en edes saa orgasmia yhdynnässä) vaan klitoris orgasmin voin antaa itse itselleni ja ihan missä vain. Kuitenkin olisi ihanaa jos joku puristelisi uusia ryhdikkäitä rintojani, hyväilisi suutelisi ja antaisi kunnon kyytiä.

Et ainakaan minulle kelpaisi. Olet aika läski tuskin kukaan sinua huolisi ja vielä kaiken lisäksi olet liian lyhyt tumppi. Ehkä joku epätoivoinen läski sinut huolisi. Onneksi minulla on hyvännäköinen mies ja sporttinen kaiken lisäksi. Käskit eivät ole tiellä.

Laihduta ja mene kasvatuslaitokseen kasvamaan pituutta niin eiköhän senjälkeen käy parempi tsäkä. Tietysti jos olet rikas niin läskit eivät haittaa:)

Painoindeksi: 37.5

Alipaino: alle 20
Normaalipaino: 20 - 25
Lievä ylipaino: 25 - 30
Huomattava ylipaino: 30 - 35
Vaikea ylipaino: 35 - 40
Sairaalloinen lihavuus: yli 40

Etkö alkaisi miettimään ennemmin terveyttäsi,kuin vieraita miehiä!!!
Mitähän olet mahtanut painaa mennessäsi naimisiin?

Nainen45. Olet suorastaan vastuuntunnoton kun yllytät vielä selvästi vaikeasti ylipainoista pitämään kilonsa. " Muutama kilo sinne sun tänne"?! 102 kg ei todellakaan ole vain muutama kilo sinne sun tänne. Siinä jo on 40 kg ylipainoa vähintään. Toinen kysyy mahtaako kukaan huolia häntä ja sinä vaan jankutat, että mitäs noista kiloista kunhan molemmat nauttii. Kysyjällä kun ei tällä hetkellä ole kumppania jonka kanssa nautiskella.

Taidat olla yksinkertainen, lievästi sanottuna.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Nainen45. Olet suorastaan vastuuntunnoton kun yllytät vielä selvästi vaikeasti ylipainoista pitämään kilonsa. " Muutama kilo sinne sun tänne"?! 102 kg ei todellakaan ole vain muutama kilo sinne sun tänne. Siinä jo on 40 kg ylipainoa vähintään. Toinen kysyy mahtaako kukaan huolia häntä ja sinä vaan jankutat, että mitäs noista kiloista kunhan molemmat nauttii. Kysyjällä kun ei tällä hetkellä ole kumppania jonka kanssa nautiskella.

Taidat olla yksinkertainen, lievästi sanottuna.

Eikös se ollut mies45? eikä nainen..
mutta asiaa puhut.

Tiedän kuinka painoinoa tulee pudottaa. Olen tehnyt sen kaksi kertaa painonvartioissa. -20 kg ja - 30kg. Mies ei kuitenkaan halua minua,olen liian lihava vieläkin.

Haluan rakastajan

Mistä sen löydän

Alkuperäinen kirjoittaja KELPAINKO KELLEKÄÄN:
Tiedän kuinka painoinoa tulee pudottaa. Olen tehnyt sen kaksi kertaa painonvartioissa. -20 kg ja - 30kg. Mies ei kuitenkaan halua minua,olen liian lihava vieläkin.

Haluan rakastajan

Mistä sen löydän

Pervot.com , siellä se rakastaja on.

Haluan rakastajan

Mistä sen löydän

Mistä päin Suomea olet. voisin olla kiinnostunut. Riippuu noista välimatkoista...

Tiedän kuinka painoinoa tulee pudottaa. Olen tehnyt sen kaksi kertaa painonvartioissa. -20 kg ja - 30kg.

Et taida tietää... eikä se jojottelu ole terveellistä.Etkö jo ihan terveyden vuoksi voisi laihduttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja XXXXL:

Hei,

mulla oli aika samanlainen tilanne kuin sulla, mutta sitten laitoin seuranhakuilmoituksen pari vuotta sitten eräälle deittipalstalle. Kerroin rehellisesti jo ilmoituksessa, että olen isokokoinen, lihava nainen, jottei kukaan sellainen mies edes vastaisi mulle, jota luultavasti inhottaisin. Kerroin myös yhtä rehellisesti hyvistä puolistani ja sain pienessä ajassa todella paljon vastauksia. Heistä sitten karsin ne, jotka mua kiinnostivat eniten ja kävin useamman miehen kanssa kahvilla, kävelyllä tms.

Lopulta tiesin, kuka heistä olisi mulle sopivin ja nyt olemme olleet tapailleet siitä lähtien säännöllisesti, tykkäämme toisistamme ihan tavattomasti, seksi on parempaa, kuin koskaan ja elämä on aivan ihanaa! Kyllä se vaan niin on, että meillä naisilla on kuitenkin aika paljon isommat "markkinat", kuin miehillä, sillä suurin osa naisista etsii muunlaista, kuin seksi/ystävyyssuhdetta, joten valinnanvaraa kyllä on. Minäkin sain vielä pitkän ajan kuluttua "tarjouksia" ja peräänkyselyjä useammalta mieheltä, jonka kanssa olin käynyt kahvilla, että enkös voisi mitenkään ajatella...:-). Vaatii siis hieman aikaa ja vaivannäköä löytää itselleen sen paras "salakulta", mutta kannattaa nähdä se vaiva, eikä tyytyä ensimmäiseen tai toiseen tarjokkaaseen. Muista arvostaa ja rakastaa itseäsi, lihavakin nainen voi olla todella kaunis, seksikäs, haluttava, hyvä rakastajatar ja ennenkaikkea mukava ihminen ja hyvä ystävä. Onnea sulle!

Et ainakaan minulle kelpaisi. Olet aika läski tuskin kukaan sinua huolisi ja vielä kaiken lisäksi olet liian lyhyt tumppi. Ehkä joku epätoivoinen läski sinut huolisi. Onneksi minulla on hyvännäköinen mies ja sporttinen kaiken lisäksi. Käskit eivät ole tiellä.

Laihduta ja mene kasvatuslaitokseen kasvamaan pituutta niin eiköhän senjälkeen käy parempi tsäkä. Tietysti jos olet rikas niin läskit eivät haittaa:)

Tää kirjoittaja taitaa olla mielenvikainen ilmaisuineen.Törkeää kirjoitusta ei taida käsittää ettei siinä haettu neuvoja vaan rakastajaa.Taidat itse olla laiha ja pitkä jolla on hymykuopat vain perseessä ei ole "käskit" tiellä.

Alkuperäinen kirjoittaja jusa:

Tää kirjoittaja taitaa olla mielenvikainen ilmaisuineen.Törkeää kirjoitusta ei taida käsittää ettei siinä haettu neuvoja vaan rakastajaa.Taidat itse olla laiha ja pitkä jolla on hymykuopat vain perseessä ei ole "käskit" tiellä.

No mutta jusa! Älä nyt ole noin ilkeä suustasi. Älä hauku muita ihimisä vaikka itse luulet olevansa jotain. Ei kukaan ole täydellinen, et edes sinä vaikka luulet niin!

Alkuperäinen kirjoittaja jusa:

"Jusa" Sinulla taitaa olla elämänkoulu vielä pahasti kesken, ONNEA

Älä välitä vaikka vier. niinpälle kelpaa lampaat. Lampaannussija ei varmaan kelpaa sinulle. Tuskinpa Rili ja Jusakaan ovat täydellisiä muutakuin omissa köyhissä mielikuvissaan, tuskinpa kelpaisivat sinulle. Minulle kelpaisit varmasti, haluaisin rakastella sinua olet upea rehellinen nainen. Älä välitä olioista joiden ajatukset ovat samanlaisia tulevatko ne päästä tai peräsuolesta henkäys on samanlainen. Sinä olet kuitenkin ihan eri tasoa. Menestystä sinulle.

En tarjoudu alkuperäiselle rakastajaksi, koska olen nainen, mutta kantaa keskusteluun otan kuitenkin!
En voi mitenkään ymmärtää sitä, että jos on yhdessä toisen kanssa ja rakastaa toista, mitä siinä kilot haittaa? Miten toisen kilot karkoittavat halut? Oma painoindeksini on 19,5, mieheni 40,5 ja haluan häntä kovasti ja usein. Ainoa ongelma (terveyshuolen lisäksi) on se, ettei kaikki asennot onnistu. Esimerkiksi lähetyssaarnaaja-asento joskus voisi olla mukava, muttei onnistu, koska miehen maha on tiellä. Muuten ei maha tahtia haittaa. Rakastan miestäni ja haluan, vaikka painoa onkin tullut 15:ssä vuodessa 40 kg lisää.

Yhteistyössä