Kelpaako karppaajan päivän ruuaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pippuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pippuri"

Vieras
aamu: 2 viipaletta täysjuväruisleipää, kinkkua, juustoa, kurkkua, kahvia
lounas: pinaattikeittoa, kananmunaa, (suurustettu vehnäjauholla)
päivällä kahvia, suklaakeksi(hiilareita 52g/100g)
päivällinen: possun ulkofilepihvi, salaattia(salaatti, kurkku, tomaatti, he-ma-pa,oliivi)salaattikastike
iltapalaa vielä mietitään...
Mitä pois, mitä lisää? Vaikea keksiä leivän tilalle jotain mikä pitäisi myös nälän poissa. Tavoitteena 6-7 kg painoa pois +vatsamakkarat pois.

Hei, mulla kans kiinnostaa että mitä te karppaajat syötte? Kun en kyllä itsekään saa ilman leipää mahaa täyteen aamu- ja iltapalalla... enkä keksi mitä ihmettä leivän tilalle muka saisi karpisti :O Minusta ei mikään raejuusto mahaa täytä...

Hei, mulla kans kiinnostaa että mitä te karppaajat syötte? Kun en kyllä itsekään saa ilman leipää mahaa täyteen aamu- ja iltapalalla... enkä keksi mitä ihmettä leivän tilalle muka saisi karpisti :O Minusta ei mikään raejuusto mahaa täytä...

Mie oon miehelle tehnyt sellaista karppileipää, voin laittaa ohjeen jos tahdot. Paljon juustoja mies syö, lihaa, kanaa, kalaa, salaatteja, erilaisia lämpimiä kasvislisukkeita, leikkeleitä, hedelmiä, maitotuotteita.. Kaikkea muuta kuin hiilareita :D

Kun sinä alotat karppaamisen, ensin kannattaa pari viikkoa olla alle 20g hiilareita ja sitten vähän nostaa, mutta ei todellakaan missään vaiheessa tuollaisia määriä hiilareita mitä tänään olet puputtanut.

Aamupalalle jos leipää haluaa, kannattaa ostaa Karppinen leipää ja jättää vehnäjauhot vain ja ainoastaan siihen karppiseen.

Jos et itse halua leipoa karpille sopivaa leipää, sitä saa kaupastakin nykyään. Karppinen ja Ruthin karppaajan leipä auttaa pahimpaan leiväntuskaan...
Toi pinaattikeitto ei nyt suurinta mahdollista syntiä ole tosin vehnäjauho ei ole siellä seassa mitenkään pakollista, pinaatista ja oikeasta kermasta tehtynä keitosta tulee ihan hyvää muutenkin.
Suklaakeksin tilalla voisit ottaa pari palaa tummaa suklaata (mm. marabou premium, katso pakkausselosteita ja vertaile eri tuotteiden hiilarimääriä).

Rasvaa tuo sun menyysi myös kaipaisi.

Aamupala munia ja pekonia Lounas karppileipää majoneesilla ja tonnikalalla välipala kermarahkaa ja mustikoita, loraus oliiviöljyä, päivällinen kalaa ja salaattia, iltapala rahkaa ja loraus oliiviöljyä. Tuohon tyyliin rakentuu minun ruokani.

[QUOTE="jaa";24307925]No kyllähän täällä on karppinen leipä haukuttu pahaksi, ja uskon kyllä että onkin...[/QUOTE]

Makunsa kullakin, mun mielestä se on ihan hyvää. Jos ei tykkää siemenistä niin sitten ei varmaankaan ole hyvää. Ja kannattaa tosiaan uskoa jos kerta joku on pahaksi sanonut, tiedäkkö? Mun mielestä alkomahooli ja tupakka on tosi pahoja.

[QUOTE="vieras";24307946]Makunsa kullakin, mun mielestä se on ihan hyvää. Jos ei tykkää siemenistä niin sitten ei varmaankaan ole hyvää. Ja kannattaa tosiaan uskoa jos kerta joku on pahaksi sanonut, tiedäkkö? Mun mielestä alkomahooli ja tupakka on tosi pahoja.[/QUOTE]

No jos tykkää tavallisesta leivästä, niin eiköhän se ole aikasta erilaista, joten ihan maistamattakin kyllä uskon että ei ole minun makuuni ;) Ja kyllä minustakin alkoholi ja tupakka on tosi pahoja...

[QUOTE="sama";24307956]No jos tykkää tavallisesta leivästä, niin eiköhän se ole aikasta erilaista, joten ihan maistamattakin kyllä uskon että ei ole minun makuuni ;) Ja kyllä minustakin alkoholi ja tupakka on tosi pahoja...[/QUOTE]

Nonniin uskokaas te muukki, pahoja ne on ja sillä sipuli!

Ehkä sun kannattaa unohtaa koko karppaus sun asenteella.

• Tykkää
Reactions: PinkLily
[QUOTE="jaa";24307925]No kyllähän täällä on karppinen leipä haukuttu pahaksi, ja uskon kyllä että onkin...[/QUOTE]

En mä kyllä siitä pahaa saa tekemälläkään, maistuu periaatteessa samalle kun mikä tahansa sekaleipä jossa on siemeniä seassa, ehkä joku ihan kevyt vieras maku seassa mutta ei mitenkään häiritsevä. Paahtoleiväksikin passaa.

Onhan se tosi, että itsetehdyt, tuoreet karppisämpylät on herkkua mutta kun ei vaan aina jaksa ja jossain vaiheessa nekin tulee korvista ulos..
Mun mies on entinen leivän suurkuluttaja, että sille saisi olla joka päivä vääntämässä sämpylätaikinaa...mielummin siis käännytään kaupan tarjonnan puoleen ja pidetään ne omat sämpylät satunnaisena herkkuna.

[QUOTE="sama";24307956]No jos tykkää tavallisesta leivästä, niin eiköhän se ole aikasta erilaista, joten ihan maistamattakin kyllä uskon että ei ole minun makuuni ;) Ja kyllä minustakin alkoholi ja tupakka on tosi pahoja...[/QUOTE]
Öh, just. Tietenkin sen idea on olla niin lähellä tavallista leipää kuin vain pystyy. Ei se hirveästi poikkea jostain täysjyväpaahtoleivästä.

Mutta onneksi sä olet niin aikuinen että pystyt maistamatta sanomaan "hyi yök!"

[QUOTE="vieras";24307962]Nonniin uskokaas te muukki, pahoja ne on ja sillä sipuli!

Ehkä sun kannattaa unohtaa koko karppaus sun asenteella.[/QUOTE]

Siis mä en ole ap enkä ola varsin aloittamassa karppausta, vaan ihmettelen vaan että mitä voi syödä leivän tilalla, ei sit vissiin mitään...

[QUOTE="huoh";24307971]Öh, just. Tietenkin sen idea on olla niin lähellä tavallista leipää kuin vain pystyy. Ei se hirveästi poikkea jostain täysjyväpaahtoleivästä.

Mutta onneksi sä olet niin aikuinen että pystyt maistamatta sanomaan "hyi yök!"[/QUOTE]

Mun 6v tyttö on tuossa kans todella hyvä, oli sitten kyseessä mikä ruoka tahansa. Yleensä sanonkin että poistuu pöydästä ennenkuin ehtii edes suutaan avaamaan. Kummasti hetken päästä maistuu mukisematta.

[QUOTE="sama";24307975]Siis mä en ole ap enkä ola varsin aloittamassa karppausta, vaan ihmettelen vaan että mitä voi syödä leivän tilalla, ei sit vissiin mitään...[/QUOTE]

No jospa sitten poistut johonkin toiseen ketjuun.

[QUOTE="huoh";24307971]Öh, just. Tietenkin sen idea on olla niin lähellä tavallista leipää kuin vain pystyy. Ei se hirveästi poikkea jostain täysjyväpaahtoleivästä.

Mutta onneksi sä olet niin aikuinen että pystyt maistamatta sanomaan "hyi yök!"[/QUOTE]

No kylläpäs karpit rupes kiehumaan :D En tajua miksi minun sitä nyt sitten pitäisi maistaa, jos ei ole kiinnostusta :O En ole sanonut missään että se on pahaa, olen sanonut, että uskon kyllä ettei se minulle maistuisi.

Mulla tälläinen päivän ruokalista
aamupala: banaani, turkkilainen jugurtti ja mustikoita, kahvia
lounas: tonnikala salaatti, jugurttia ja rahkaa ja mansikoita
kahvi
päivällinen kasviksia ja kanaa
illallinen munakas

[QUOTE="tiina";24308032]Mulla tälläinen päivän ruokalista
aamupala: banaani, turkkilainen jugurtti ja mustikoita, kahvia
lounas: tonnikala salaatti, jugurttia ja rahkaa ja mansikoita
kahvi
päivällinen kasviksia ja kanaa
illallinen munakas[/QUOTE]