vieras
Mauri ja Jorma tarvis kyllä jotain raskaan työn lisää... on se kurjaa kun aina pitää hakata päätä seinään niin kauan että tulee puklu :/
hulluuden merkki- oon joskus kuullut sanottavan, ja jos laskee askeleitaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä teen tota samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en voi edes kurkkua siivuttaa ilman että lasken ne siivut samalla kun leikkaan :ashamed:
Ei hätää.Hulluja on monenlaisia joskus tuntuu että on helpompaa elää hiukan hulluna :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jo:hulluuden merkki- oon joskus kuullut sanottavan, ja jos laskee askeleitaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä teen tota samaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en voi edes kurkkua siivuttaa ilman että lasken ne siivut samalla kun leikkaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirlirimpsis:Olipas hauskoja juttuja! Mä lasken elokuvien ja sarjojen käännöksien teksteistä kirjaimia ja välimerkkejä. Pitää aina päästä tasalukuun.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Pssst...Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Yritin ja yritin.Puoliyötä enkä millään saanut 40 siivua 10cm palasta vaikka kuinka mielikuvaharjoittelin tai mun siivut on sit paksuja.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Kurkku.
Kurkku.
Kurkku...
Ei hitto, ei ole kurkkua. Nyt menee koko myö mielikuvahrjoitellessa kurkun siivutusta...
Luulen, että mies ihmettelee mun kiirettä kurkkuostoksille kun herää
Juustohöylällä
Ja kurkkua on tänään ostettava, menee mielenrauha muuten.
Onneksi olen veitsifriikki.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kun terävällä veitsellä
:wave: