Kello on 02.24, yksinkö vielä kupisen täällä?

vieras
Okei, oon syönyt kohta kaksi pakettia! suolakeksejä.. söin niitä jopa saunassa! ja kun heitin löylyä keksi suussa niin meinasin tukehtua.. opin tänään siis että älä syö keksiä saunassa varsinkaan jos heität löylyä. Amen. Olen myös kateellinen miehelleni joka herää joka ikinen aamu kello 04-05! Ei voisi tehokkaammin päivä alkaa.
 
lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Okei, oon syönyt kohta kaksi pakettia! suolakeksejä.. söin niitä jopa saunassa! ja kun heitin löylyä keksi suussa niin meinasin tukehtua.. opin tänään siis että älä syö keksiä saunassa varsinkaan jos heität löylyä. Amen. Olen myös kateellinen miehelleni joka herää joka ikinen aamu kello 04-05! Ei voisi tehokkaammin päivä alkaa.
Ohoh! Mut sit varmaan menee nukkumaan aikaseen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäh hä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Okei, oon syönyt kohta kaksi pakettia! suolakeksejä.. söin niitä jopa saunassa! ja kun heitin löylyä keksi suussa niin meinasin tukehtua.. opin tänään siis että älä syö keksiä saunassa varsinkaan jos heität löylyä. Amen. Olen myös kateellinen miehelleni joka herää joka ikinen aamu kello 04-05! Ei voisi tehokkaammin päivä alkaa.
Ohoh! Mut sit varmaan menee nukkumaan aikaseen?
Ei se hirveen aikaisin. Joskus klo 22-23. Nukkuu toki sit iltapäivällä 30 minuutin päikkärit ja illalla toiset.
 

Yhteistyössä