Kelle on käynyt niin, että on siirtänyt menkkoja esim. loman takia ja sit ne ekat menkat siirron jälkeen alkaakin liian aikaisin e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piitu

Vieras
Mä siirsin edelliset menkat loman takia, uusien pitäisi alkaa vasta loman jälkeen parin viikon päästä ja nyt tuntuu mahassa sellaista kipua kuin aina ennen menkkoja ja pelkään, että menkat tuleekin liian aikaisin... voiko kierto lyhentyä edellisten siirron takia? :/ Jos alkaa, niin menee kyllä koko reissu pilalle...

Alkuperäinen kirjoittaja piitu:
Niin, mä siis siirsin Primolut pillereille kun ei ole e-pillereitä käytössä...
http://www.lääkeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1025&d=17779&i=BAYER+SCHERING+PHARMA_PRIMOLUT+N%2C+PRIMOLUT+NOR_PRIMOLUT+Nor+10+mg+tabletti
Kuukautisia voidaan siirtää myöhemmäksi Primolut Nor -tableteilla, mutta vain sellaisen kierron aikana, jolloin raskaus ei ole mahdollinen.
Ota ½ Primolut Nor -tablettia (5 mg) 2-3 kertaa päivässä enintään 10-14 päivän ajan. Tablettien ottaminen aloitetaan noin 3 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamista. Vuoto alkaa 2-3 päivän kuluttua hoidon lopettamisesta.

Minä... Riparille aikoinaan valmistauduin niin, että söin niitä Primoluteja kuurin edellisten menkkojen aikaan, ja seuraavat tulikin kuitenkin just silloin kun piti, eli sinne halvatun rippileirille. Hyvin piti menkat pois kyllä silloin kuurin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä... Riparille aikoinaan valmistauduin niin, että söin niitä Primoluteja kuurin edellisten menkkojen aikaan, ja seuraavat tulikin kuitenkin just silloin kun piti, eli sinne halvatun rippileirille. Hyvin piti menkat pois kyllä silloin kuurin aikana.

Eli tuli yhdet ylimääräiset siihen väliin? Mä pelkään just sitä, että tuli vaan ne pillerimenkat ja nyt tulee ne oikeat just ajallaan... voi prkl! :(

Yhteistyössä