Kellään tietoa mistä saa pitkiä prinsessahansikkaita?

Eli en tarkoita mitään prinsessa-kuvalla varustettuja sormikkaita tai hanskoja vaan sellaisia pitkiä"satiini-, tms kiiltäväpintaisia hansikkaita joita prinsessat käyttävät esim rooliasujen kanssa. 3v tyttömme hartain toive saada joulupukilta sellaiset enkä ole missään niihin törmännyt.
 
ap,
[QUOTE="...";25025026]Toys r us -liikkeissä olen nähnyt sellaisia[/QUOTE]

Olisikohan? Niiden nettisivuilta en löytänyt lainkaan. Tilasin lapselle jostain nettipuodista jopa Tuhkimo-rooliasun koska siinä luki että mukana pitkät prinsessahanskat, mutta eipä siinä mitään tullut hanskoja mukana. pahoittelivat vain kovasti että näköjään pukujen toimittaja vaihtunut eikä hanskoja olekaan mukana enää.
 
"..."
http://www.huuto.net/kohteet/tytolle-pinkit-prinsessa-hanskat-leikkeihin/191375110 tämän tapaiset, mutta kiiltäväpintaiset ja pidemmät löytyy Toys r us -liikkeestä. Ehkä myös muista lelukaupoista?
 
"vieras"
Saiskohan jostain hää-/iltapukuliikkeestä? Ainakin aikuisten hanskoja niissä on, mutta jos niissä myydään lapsille ja vaikka morsiusneidoille vaatteita ja asusteita, voisi noita hanskoja löytyä lastenkin koossa? Ja naamiaisasuliikkeistä, itse soittaisin ja kysyisin esim. punanaamiosta. Joissakin leluoastoilla olen nähnyt noita ainakin jossain setissä, jossa on ollut muutakin (esim. tiara tmv.)
 
"poikia3"
Naamiaisasuliikkeistä löytyy ainakin aikuisen kokoisina tuommoisia, viime viikolla hain itselleni hanskat. Eli luulisi että lapsillekin sitten löytyisi. Samoin esim. Halosella on aikuisten hanskoja.
 

Yhteistyössä