Kellään ollut paisetta kankussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Siis täydellinen ajoitus tuolla... :headwall:
Huomenna laskettu aika joten olo on muutenkin jo kohtuu tukala ja nyt on sitten tulehtunut paise pakaroiden välissä sellaisella paikalla että varmaan hiertää ja sattuu asennosta huolimatta.

Jos jollain on ollut niin miten pian alkanut antibiootilla helpottamaan?
Saisi mukelo pysyä sisällä kunnes edes vähän paranee...

Oli juu viime keväänä vai viime vuonna. Se avattiin ja kyllä se heti sen jälkeen helpotti.. antibiootteja myös. En muista, mutta äkkiä se parani.

Saatanallinen vaiva oli, mene lekuriin ennen ku pahenee. Voi sitä tuskan määrää.

pikkuhousun kuminauhan kohdalla oli paise, pepun alla. antibiootti vain pienensi, ei parantanut, piti tyhjentää kirurgisesti. parani kolmessa päivässä veitsen käytön jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
pikkuhousun kuminauhan kohdalla oli paise, pepun alla. antibiootti vain pienensi, ei parantanut, piti tyhjentää kirurgisesti. parani kolmessa päivässä veitsen käytön jälkeen.

mulla toi hankasi ja pahensi entisestään. Oli niin helv. punainen kohta ja iso.
lekuri avas sen paiseen ja hirvee läjä mätää tuli. tunki sinne sisälle jonkun kumisen ??? tarkoitus pitää haavaa auki ja mätä valuu pois. Antibiootti kuuri tuli. Parani nopeestii

Nuo paiseet on ällöttäviä :x Ja kipeitä. Miulla on menny iteksiään ohi ja kun laihduin (yli 10kg) niin paiseet jäi pois =) Ilmeisesti liika läski hiottaa ja hautoo ja tulehduttaa ihon.

Antibiootin pitäs alkaa vaikuttaa parissa päivässä ja kuurin loppuun mennessä pitäs vaivan olla jo ohi. Jos ei, niin uudestaan lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Höh ei siis kellään ollut pelkkää lääkekuuria. Toivottavasti helpottais, mä kyllä soitan uudelleen jos toi pahenee tai ei ala helpottaan, että eikö sitä voisi koittaa puhkaista...

onko iso vai pieni ?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ilmeisesti liika läski hiottaa ja hautoo ja tulehduttaa ihon.

Antibiootin pitäs alkaa vaikuttaa parissa päivässä ja kuurin loppuun mennessä pitäs vaivan olla jo ohi. Jos ei, niin uudestaan lääkäriin.

Joo ylipainoa on ja mulla on ollut loppuraskaudessa vielä vuotelu ongelmaa, vetistä valkovuotoa niin on kokoajan paikat kosteena...ei kiva.
Voi kun oiskin noin että lääkkeet jo pian alkais helpottaa...

Kysyppä vaan kuinka monta vuotta mulla on noita ollut,juuri pari päivää sitten parani yks taas!Mulle määrättiin parin kk antibioottikuuri mutta en koskaan hakenut niitä,mielestäni tarvitsisin leikkaushoitoa mutta ne kaksi lääkäriä kenellä olen käynyt eivät ole sen eteen oikeen mitään tehnyt,yksi sai lähetteen lähetettyä mutta sairaalasta tuli kieltävä vastaus.Että sellaista,en mielelläni edes mitään lääkkeitä syö koska kärsin myös aknesta kasvoilla,en tahdo elimistöäni sekaisin.

Höh ei siis kellään ollut pelkkää lääkekuuria. Toivottavasti helpottais, mä kyllä soitan uudelleen jos toi pahenee tai ei ala helpottaan, että eikö sitä voisi koittaa puhkaista...

Mulla on ollut pelkkä lääkekuuri. Tosin siitä jäi sellainen pieni kova patti jäljelle. Ei haitannut vuoteen, kunnes samaan paikkaan uusi paiseen. Sillä kertaa steriloin neulan ja puhkaisin itse. Raskaana ollessa en tosin suosittele tätä tapaa.

Mut sinänsä kumma, ettei suostunut puhkomaan. Luulisi sen olevan pienempi vaiva ja paha kuin antibiootit raskausaikana.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:

Mulla on ollut pelkkä lääkekuuri. Tosin siitä jäi sellainen pieni kova patti jäljelle. Ei haitannut vuoteen, kunnes samaan paikkaan uusi paiseen. Sillä kertaa steriloin neulan ja puhkaisin itse. Raskaana ollessa en tosin suosittele tätä tapaa.

Mut sinänsä kumma, ettei suostunut puhkomaan. Luulisi sen olevan pienempi vaiva ja paha kuin antibiootit raskausaikana.

Oi löytyihän sitä joku =) Sanoi tosiaan ettei sitä tuossa vaiheessa voi puhkaista kun on niin kova vielä...täytyy seurata miten edistyy tuolla lääkkeellä ja mennä sitten uudelleen näytille jos tarve vaatii.

vanha keskustelu.. epäilen käyköhän täällä enää kukaan. No yritetään kuitenkin. Mulla siis juuri sama tilanne kun meritähdellä paitsi ei raskautta ja paise ulommassa häpuhuulessa. Eivät pystyneet puhkomaan kun liian kova. Antibioottia menossa jo neljäs päivä ja oireet ei oo yhtään lieventynyt. Pelkkä oleminenkin on jo tuskaa eikä mitkään lääkkeet ja voiteet auta. Kauanko tätä kestää? Mikseivät voi puhkaista??? :`(

Siksi eivät puhko kun ei ole valmis.. Sitten kun punoittaa paiseen ympärys niin on valmis.. Käynyt kerran tk.ssa tyhjentämässä odotusaikana ja nyt uusi taas samaan kohtaan.. Päivällä vielä pysty istua ja olla mut nyt yhtä tuskaa ku koittaa liikkua. Kävin aamusta tk:ssa, määräsivät kefexin kuurin 750 mg 3xpäivässä.. Kellään ollu tuo kuuri ja pieni vauva+imettänyt? Mulla nyt tasan kuukauden ikäinen beibi niin ei kyl olis halunnu nyt just mitää Ab-kuuria. Huomenna meen tyhjentämään niin ei tartte kärsiä.

Yhteistyössä