Kellään kokemusta Sertralin Orion mielialalääkkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mun lapsella aloitettiin se pitkän mietinnän jälkeen (siis mun mietinnän). Eka viikon käytön jälkeen oli hieman vauhdikkaamman oloinan ja nyt kuukauden päästä on kuin eri lapsi :D oma itsensä :heart:
 
"vieraana"
[QUOTE="vieras";28078543]mun lapsella aloitettiin se pitkän mietinnän jälkeen (siis mun mietinnän). Eka viikon käytön jälkeen oli hieman vauhdikkaamman oloinan ja nyt kuukauden päästä on kuin eri lapsi :D oma itsensä :heart:[/QUOTE]

Liittyikö aloitus oireisiin pahoinvointia tai unettomuutta? Minua jotenkin pelottaa aloittaa tää lääke..
 
yks käyttäjä
Mulla lääke ei aiheuttanut minkäänlaisia oireita, sivuoireita. Olen käyttänyt tätä nyt reilun vuoden, tasapainottaa ajatuksia ja helpottaa elämää kummasti.
 
"Vieras"
Käytin vuosia, ekalla viikolla vähän pahoinvointia, ei muuta. Sopi hyvin, mutta vähitellen teho hiipui. Nykyisin venlafaksiini ja sillä ollut enemmän sivuvaikutuksiakin. Harkitsen paluuta sertraliiniin...
 
"vieras"
[QUOTE="vieraana";28078579]Liittyikö aloitus oireisiin pahoinvointia tai unettomuutta? Minua jotenkin pelottaa aloittaa tää lääke..[/QUOTE]

Ei mitään sivuoireita ollenkaan :) Lapsilla ei yleensä ole sivuoireita koska ne a. eivät lue pakkausselostetta+sivuoireluetteloa ja b. eivät käy netissä lukemassa paskoista (muka) käyttäjäkokemuksista :)
Hyvä lääke, olen todella tyytyväinen, että aloitettiin mun lapsella se.
 
"harmaana"
Olen syönyt tuota monta vuotta, ei sivuvaikutuksia. Minulle sopinut ehdottomasti parhaiten, muista aiemmin kokeilluista lääkkeistä on tullut pahoinvointia ja ruokahalun lisääntymistä. Unettomuutta mulla on ollut aina, eikä tuo lääke sitä ole lisännyt.
 
"vieras"
Minä olen syönyt sertaliinia reilun puolitoista vuotta. Ei ollut mitään sivuvaikutuksia kun aloitin ja on sopinut hyvin. Ei aiheuta mitenkään turtaa tai pökkyräistä oloa tms. Tunnen itseni ihan omaksi itsekseni. Omasta kokemuksestani voin siis kyllä suositella tätä lääkettä.
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä