Kellään kokemuksia KLOTRIPTYL nimisestä lääkkeestä?

"vierailija"
Mulle neurologi määräsi sitä jännitysniskaan. (Rentouttamaan kireitä lihaksia.) Viikon verran puoli tablettia päivässä ja siihen lopetin. Annostusta olisi pitänyt nostaa yhteen tablettiin päivässä. Kertoikin, että pienemmillä annostuksilla käytetään lihasrentouttajana ja isommalla annostuksella ahdistuneisuuteen.

Lopetin tosiaan viikon jälkeen. Oireina oli suun kuivuminen ja öisin aloin säpsähdellä hereille. Nuo säpsähdykset tuntui kamalilta. Mutta sulle määrätty lääkettä erilaisiin oireisiin, joten vaikutuskin varmasti erilainen.
 
ajatuspörri
[QUOTE="vierailija";22244001]Mulle neurologi määräsi sitä jännitysniskaan. (Rentouttamaan kireitä lihaksia.) Viikon verran puoli tablettia päivässä ja siihen lopetin. Annostusta olisi pitänyt nostaa yhteen tablettiin päivässä. Kertoikin, että pienemmillä annostuksilla käytetään lihasrentouttajana ja isommalla annostuksella ahdistuneisuuteen.

Lopetin tosiaan viikon jälkeen. Oireina oli suun kuivuminen ja öisin aloin säpsähdellä hereille. Nuo säpsähdykset tuntui kamalilta. Mutta sulle määrätty lääkettä erilaisiin oireisiin, joten vaikutuskin varmasti erilainen.[/QUOTE]
minulle korvalääkäri määräsi suhinaan päässä, käytän voltarenia olkapään ja lonkan kipuhin ja lisää myös pään suhinaa. buranaa suositeltiin käytettäväksi voltarenin tilalle. kaikki lääkärit sanoo erilailla,ottaa sitten selvää mikä on parasta.
 

Yhteistyössä