Kellään DONNA ovistestiä?

Onko kellään kokemusta sellaisesta Donna ovistestistä, johon siis laitetaan sylkeä ja joka kestää. Hintaakin kivasti.

Onkohan se kuinka luotettava? Ja onko helppo käyttää? Entä se putsaus, alkoholilla pitäisi putsata eli millaisella alkoholilla, tuleeko mukana jotakin? Vai kossuako pitää lorauttaa :LOL:

Kertokaa kokemuksia!
 
miulla on ja mielestäni helppo käyttää. tulkintaongelmia on kyl aluksi, että se eka kierto kyl menee lähinnä opetellessa.
huomasinpa muutes tuos jollain amerikkalaisel saitil olevan vastaava myynnis ja siel ol käyttöohjeessa maiinittu että ehdottomasti aamulla otettava näyte ennen mitään syömistä/juomista/hampaitten pesua --> donnan ohjees kehotetaan odottaan vaan tunti ruokailusta mikä mulla ei ainakaan toimi! eli suosittelen aamunäytettä :)
Näytti oviksen mulla selkeästi, mutta kuvat ei olleet kyl käyttöohjeessa olevan mukaisia :eek: mulla ovisaikaan näkyi isoja jäähileitä ruutu täynnä!

putsaukseen käy esim. desinfiointiaine haavoille sun muille ja mä kyllä jallulla putsaan :LOL: (meil on tuo viinan käyttö niin olematonta ;) ) eli loraus vain vanulappuun :D
 

Täältäkin löytyy moinen, ekaa kiertoa tosin vasta käytössä, eli opettelen vasta.
Mutta on toiminut hyvin 1. päivästä lähtien ja oon tosi tyytyväinen ostokseeni. :D

Maksoi 44 euroa kotiin kuljetettuna kotitestit.fi:stä.

-B
 

Yhteistyössä