kerro vaan. mulla jo yksi käynnistys takana,ja se oli puoliraju. mietin onko se aina rajumpi kun ittekseen käynnistyvä. voisin ehkä sanoo maanantaina ettei käynnistetä jos ei ihan oo pakko..Alkuperäinen kirjoittaja Namelli::wave: parempi jos en kerro kokemuksistani, saattais pelästyttää.
Minulla ja tabletteja ja sitten salissa neljäntenä päivänä tippa ja kalvojen puhkaisu. Tippa oli myös minulla täysillä loppuun asti, synnytys kesti ekasta supistuksessa 1h30min ja kyllähän se aikaa "rajua" meininkiä oli, mutta äkkiä ohi minun tapauksessa (oli 3. synnytys minulle).Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:No mulla alotettiin niillä pillereiden muruilla... Ja sit salissa vasta tippa... Mutta mulla olikin se tippa täysillä loppuun saakka... Mutta mussa oli paljon vikaakin... joten se ei ole hyvä vertauskuva suhun tai johonkin muuhun tipalla synnyttävään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla ja tabletteja ja sitten salissa neljäntenä päivänä tippa ja kalvojen puhkaisu. Tippa oli myös minulla täysillä loppuun asti, synnytys kesti ekasta supistuksessa 1h30min ja kyllähän se aikaa "rajua" meininkiä oli, mutta äkkiä ohi minun tapauksessa (oli 3. synnytys minulle).Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:No mulla alotettiin niillä pillereiden muruilla... Ja sit salissa vasta tippa... Mutta mulla olikin se tippa täysillä loppuun saakka... Mutta mussa oli paljon vikaakin... joten se ei ole hyvä vertauskuva suhun tai johonkin muuhun tipalla synnyttävään.
en toki =/Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude::wave:
elä murehdi etukäteen...
mulla lopahti kans supparit ihan täysin, joten laitettiin tippa, mikä johti siihen, että poika oli 40 min. kuluttua maailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Öö.. mulla ei käynnistetty synnytystä, mutta se meinas lopahtaa kesken kaiken kun nous 40asteen kuume salissa.. tippa laitettiin. Siihen asti molin pärjänny, mut mut.. ja hetken kuluttua kätilö kävi laittamassa tipan täysille eikä antanut kivunlievityksiä et kivaa oli :/
Mä sain lisäksi niitä piikkejä sisäreisiin mitkä auttaa avaa tietä ulos, mut siellä mä kärvistelin sen 10tuntia |OAlkuperäinen kirjoittaja Super-Loora:mulla lopahti kans supparit ihan täysin, joten laitettiin tippa, mikä johti siihen, että poika oli 40 min. kuluttua maailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Öö.. mulla ei käynnistetty synnytystä, mutta se meinas lopahtaa kesken kaiken kun nous 40asteen kuume salissa.. tippa laitettiin. Siihen asti molin pärjänny, mut mut.. ja hetken kuluttua kätilö kävi laittamassa tipan täysille eikä antanut kivunlievityksiä et kivaa oli :/
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mä sain lisäksi niitä piikkejä sisäreisiin mitkä auttaa avaa tietä ulos, mut siellä mä kärvistelin sen 10tuntia |OAlkuperäinen kirjoittaja Super-Loora:mulla lopahti kans supparit ihan täysin, joten laitettiin tippa, mikä johti siihen, että poika oli 40 min. kuluttua maailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Öö.. mulla ei käynnistetty synnytystä, mutta se meinas lopahtaa kesken kaiken kun nous 40asteen kuume salissa.. tippa laitettiin. Siihen asti molin pärjänny, mut mut.. ja hetken kuluttua kätilö kävi laittamassa tipan täysille eikä antanut kivunlievityksiä et kivaa oli :/