kellä oli aikoinaan moonbootsit tai bula-hattu?

  • Viestiketjun aloittaja ysäri
  • Ensimmäinen viesti
Tinttura
Mulla oli moonbootsit, serkulta "perityt". Lämpimät oli mut ihan liian suuret silloiseen jalkaani. Jalat heilu miten sattuu kengissä ja kengät irtos tuon tuosta kun jäivät jonnekin kiinni tai potkastessa. Mut hauskat popot ne oli ja ahkeralla pidolla sit kuluivat loppuun :)
 
.....
oli bula baskeri.varastin sen citysokoksesta....oli liian kallis...moonbootsit olisin halunnu,,,en saanu rahaa niihin kun olivat liian kalliit...niitä en kylläkään varastanut..
 
Häpeäkseni joudun ilmoittautumaan tähän ketjuun :ashamed: .
Vaaleanpunaiset moonbootisit, vaaleanpuna/keltainen bula lippis. Asunhan kruunasi vaaleanpunainen Milletin untuvatakki ja kivipestyt levikset.
Oi niitä aikoja.....
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Vau!:
Entäs makkaratakki ja putkikassi?
Mulla oli kyllä nämä. Miehellä oli riemunkirjava Bula-hattu (on meillä vieläkin).
Ja sitten minulla oli lapsena jotain, mitä monella muulla ei ole ollut, nimittäin diskolenkkarit, sellaiset kiilakorolliset nimittäin. Aika jees.

 
Lähes kaikkea edellä mainittua on löytynyt: Bula-hattua, moonbootsit, makkaratakki. Diskolenkkaritkin on ollut !

Hiihtareita en voinu sietää; käytin vaan Leviksiä enkä muista et ois ollut vyölaukkua...
Sen sijaan pikkureppuja oli sit kun tuli muotiin.
 
tomaatti
Alkuperäinen kirjoittaja Iitu-74:
Häpeäkseni joudun ilmoittautumaan tähän ketjuun :ashamed: .
Vaaleanpunaiset moonbootisit, vaaleanpuna/keltainen bula lippis. Asunhan kruunasi vaaleanpunainen Milletin untuvatakki ja kivipestyt levikset.
Oi niitä aikoja.....
Jep, Milletin muistan hyvinkin, moon bootsit löytyy vieläkin.
Milletistä vois maksaa vaikka satasen, jos semmosen viäl löytäis.
 

Yhteistyössä