? :D Minkä väriset?
kultu 26.09.2008 #3 Oli bula-hattua ja moonbootsit. Hattu oli monivärinen ja kenkulat muistaakseni pinkit..Söpöä! Hirvittää katsoa niitä kuvia nykyään.
Oli bula-hattua ja moonbootsit. Hattu oli monivärinen ja kenkulat muistaakseni pinkit..Söpöä! Hirvittää katsoa niitä kuvia nykyään.
vieras 26.09.2008 #6 Ei ollut kumpiakaan. Mut tutuilla oli Bula-hattu oli sen verta kallis, ettei ihan heti ois rahaa herunut ja omaa ei ollut. Moonbootsit ois nykyään omiaan lasten kanssa pulkkamäkeen ja muuten pihalle, ettei varpaat jäädy.
Ei ollut kumpiakaan. Mut tutuilla oli Bula-hattu oli sen verta kallis, ettei ihan heti ois rahaa herunut ja omaa ei ollut. Moonbootsit ois nykyään omiaan lasten kanssa pulkkamäkeen ja muuten pihalle, ettei varpaat jäädy.
Kärppänä heinälatoon 26.09.2008 #9 Meidän äiti ei koskaan ostanu niitä mulle, vaikka kinusin (kiitti äiskä ). Mut Bula mulla oli. Semmoinen kymmennen eri neonväriä... B)
Meidän äiti ei koskaan ostanu niitä mulle, vaikka kinusin (kiitti äiskä ). Mut Bula mulla oli. Semmoinen kymmennen eri neonväriä... B)
feger 26.09.2008 #10 Ne moonbootsit oli jotain aivan kamalaa. Bula-hattu löytyy varmaan edelleenkin kotoa jostain jemmasta. :ashamed:
Ne moonbootsit oli jotain aivan kamalaa. Bula-hattu löytyy varmaan edelleenkin kotoa jostain jemmasta. :ashamed:
komedienne 26.09.2008 #11 kuljin K kaupan mainospipossa ja junteissa saapikkaissa. kun lukioikäisenä rupesin tienaamaan aloin ostaa itse vaatteeni.
kuljin K kaupan mainospipossa ja junteissa saapikkaissa. kun lukioikäisenä rupesin tienaamaan aloin ostaa itse vaatteeni.
samperi 26.09.2008 #12 Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust: Mitä ne on? Click to expand... Miä haluun tietää
KiviäkinKiinnostaa 26.09.2008 #18 Alkuperäinen kirjoittaja äiskä: mikä se bula on? kuukengät tiedän. Click to expand... Nii justiinsa, mikä se bulahattu on?
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä: mikä se bula on? kuukengät tiedän. Click to expand... Nii justiinsa, mikä se bulahattu on?
pehmix 26.09.2008 #19 Eiks bula-lakki ollut sellanen "karvalakki", teddyä tms., jossa oli takana kiristysnauha?
saga79 26.09.2008 #21 Mulla oli 2 erilaista bulaa. Karvabula ja lippisbula Se karvabula oli muuten lämmin