Kellään tokaluokkalaista poikaa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Joku vaate pitäisi löytää lahjaksi, mutta mistä tuon ikäiset noin suurinpiirtein tykkää? En osaa nyt yhtään, auttakaa mua, muuten menen ostamaan tutin ja bodyn :saint:

Mikä on in ja"ei ole noloa" vai miettiikö tuon ikäset edes vielä sellasia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiskä;25174402:
joku sporttimerkki ainakin melko varma valonta ;) pumat, niket ym. ja kyllähän noilla näkee kaikkea mahdollista supersankareita päällään :)@

Ahaa aivan! :)
Yritän katsoa nettikaupoista tässä jos löytyisi. :)

Ööö...sellanen...emt.
Harrastaa liikuntaa ja joka päivä. Tyyli on sellanen tavallinen. :D Kai se on jotenkin cool sitten... :D Tunnen tällä hetkellä itseni kalkkikseksi 22vuotiaaksi :saint:

Okei no sit joku sporttinen merkki ois varmaan jees.
Circa, DC, volcom, etnies, nike, adidas jne.. Noitahan löytyy. :D

Mun pikkuveljet vieroksuvat pumaa jostain syystä. Se on jotenkin noloa. :D
Noi "skeittarimerkit" on kovassa huudossa, onhan heidän suurilla idoleillaan -isoilla pojilla- juuri niitä samaisia merkkejä. ;)

Ja ne ihailun kohteena paistattelevat "isot pojat" on juuri parikymppisiä, että älä suotta kalkkistele. :D

Sitten olisi mun tokaluokkalaiset siskot, ei isäni osannu yhtään auttaa ja mä olen pihalla kuin lumiukko, en ole edes nähnyt heitä pitkään aikaan ja päässyt utelemaan.
Ne tykkäs jostain pollipo...joku??
Korvikset ostan yhdelle kolmasluokkalaiselle, mutta kun näillä siskoilla ei ole reikiä korvissa, en siis pääse vähällä... :D
Käyttääkö tuon ikäset jotain kaulakoruja?

Okei no sit joku sporttinen merkki ois varmaan jees.
Circa, DC, volcom, etnies, nike, adidas jne.. Noitahan löytyy. :D

Mun pikkuveljet vieroksuvat pumaa jostain syystä. Se on jotenkin noloa. :D
Noi "skeittarimerkit" on kovassa huudossa, onhan heidän suurilla idoleillaan -isoilla pojilla- juuri niitä samaisia merkkejä. ;)

Ja ne ihailun kohteena paistattelevat "isot pojat" on juuri parikymppisiä, että älä suotta kalkkistele. :D

Jaahas eli puuma on "nolo". Mä laitan korvantaa. :D
Etsiskelen ja laitan tänne sitten arvioitavaksi. :D
En ole itse yhtään urheilullinen niin menee noi jutut ja idolit vähän ohi...