Kellään tämän mallista vihkisormusta? Voiko ees olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hup

Vieras
Niin, eihän tällaisen kanssa oikein voi käyttää muuta sormusta samaan aikaan samassa sormessa. Oisko se sit pöljää, jos ois pelkästään yksi sormus? Vai laittaisitteko kokonaan johonkin muuhun sormeen eli olis käytössä muuna kuin vihkisormuksena?

924.jpg

No ei mikään estä sua valitsemasta sen mallista vihkisormusta kun haluat. Ei siinä ole mitään sääntöjä. Jotkuthan jopa tatuoivat vihkisormuksen itselleen...Mutta mulle tulee tuollaisesta sormuksesta sellainen mielikuva, että tuon tyylistä sormusta niemettömässä pitävät sellaisen vähän vanhemmat naiset, jotka seurustelevat vakiintuneessa suhteessa, mutta eivät ole kuitenkaan kihloissa tai naimisissa (usein eronneita ja uudessa parisuhteessa).

Ei vihkisormukseen oo mitään sääntöjä, otat semmosen kun tykkäät! Mä käytän vaan yhtä sormusta, koska tykkään siitä, piste. Ihmiset kyllä aina kysyy et ai sä oot naimisissa, en tajunnu kun vaan yks sormus, mutta mitäs tuosta.

[QUOTE="www";25948723]No ei mikään estä sua valitsemasta sen mallista vihkisormusta kun haluat. Ei siinä ole mitään sääntöjä. Jotkuthan jopa tatuoivat vihkisormuksen itselleen...Mutta mulle tulee tuollaisesta sormuksesta sellainen mielikuva, että tuon tyylistä sormusta niemettömässä pitävät sellaisen vähän vanhemmat naiset, jotka seurustelevat vakiintuneessa suhteessa, mutta eivät ole kuitenkaan kihloissa tai naimisissa (usein eronneita ja uudessa parisuhteessa).[/QUOTE]

No tuollaiset arvelut eivät mua haittaa, miehen kanssa kuitenkin elelty parisuhteessa jo reilut 15 vuotta, josta aviossa reilut 12 vuotta. :D Olisi tarkoitus päivittää sormuksia, ne kun on aikanaan opiskelijabudjetilla hankittu ja mies tossa vihjaisi, että hän haluaisi nyt ostaa mulle uudet. Ja myönnän, mulla saattaa olla aika omalaatuinen maku noissa sormuksissa. :D

Yhteistyössä