KELLÄÄN TÄLLAISIA,KOKEMUKSIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplis

Vieras
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1597

Poika on 2v9kk kun vauva syntyy. Tiedän että meillä ei toimi seisomalauta, vaan täytyy olla tuplat. Mut oliskohan nää hyvät?

Mitä ihmettä 2v 9kk tekee rattailla? Meillä ainakin tuon ikäinen kipittää omilla jaloillaan eikä millään suostu enää minkäänlaisiin rattaisii! Normirattaat on jo myyty pois,matkarattaat vielä hätävarana,mutta eipä niillä käyttöä ole niilläkään.Totuta hyvä ihminen lapsesi kävelemään. Ps.Pyydän sanojani anteeksi,jos lapsesi jonkun vamman takia ei voi kävellä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä ihmettä 2v 9kk tekee rattailla? Meillä ainakin tuon ikäinen kipittää omilla jaloillaan eikä millään suostu enää minkäänlaisiin rattaisii! Normirattaat on jo myyty pois,matkarattaat vielä hätävarana,mutta eipä niillä käyttöä ole niilläkään.Totuta hyvä ihminen lapsesi kävelemään. Ps.Pyydän sanojani anteeksi,jos lapsesi jonkun vamman takia ei voi kävellä!
Kaikki lapset ovat erilaisia jos et ole sitä vielä huomannut:) Ja kehittyvät eri tahtiin. Kerropa sinä minulle että kun vauvamme syntyy ja haluan lähteä lasten kanssa kauppaan jonne matkaa 1km, niin miten onnistun menemään sinne vilkkaan pojanviikarin kanssa joka jaksaa seistä seisomalaudalla 200m matkan ja sen jälkeen kävellä itse....ja juoksentelee mihin sattuu:D Sinä teet niinkuin sinun lapsellesi on parasta ja minä niinkuin minun lapselleni on parasta. Ja luojan kiitos poikamme ei ole vammainen ja kävelee sekä juoksee itse....vähän liiankin vilkkaasti. Ja aiomme kyllä tehdä kesälomareissuja jolloin 2v9kk väsyy ihan varmasti ja silloin tarvitsemme rattaat.aamen!!!

No kipittää lähes kaikilla tuon ikäiset, mutta varmasti tuplarattaat helpottaa kummasti liikkumista :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

No kipittää lähes kaikilla tuon ikäiset, mutta varmasti tuplarattaat helpottaa kummasti liikkumista :saint:
Juu ja jos mä lähden 2,5km päähän kerhoon kahen kanssa ja poika kävelee itse niin me saadaan lähteä melko aikaisin aamulla että ehditään ajoissa perille:D

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
hyi saatana! kylläpä luulen, ettei lapsesi tulevaisuudessa ainakaan mielissään ole, kun tuommoisten kyydissä on "joutunut" olemaan. :x

juu...varmaan tulee pahat traumat ja siinä ei auta mikään terapia. :laugh:

hyi saatana! kylläpä luulen, ettei lapsesi tulevaisuudessa ainakaan mielissään ole, kun tuommoisten kyydissä on "joutunut" olemaan. :x

Niin muistele sä vaan omaan lapsuuttasi ja oliko ne kärryt silloin yhtään siistimmän näköisiä kuin tän päivän kärryt....mut joo ehkä susta tulikin tollainen just sen takia.

ovat muuten halvempia täällä:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=287639&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=3139413&categoryId=10093

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Niin muistele sä vaan omaan lapsuuttasi ja oliko ne kärryt silloin yhtään siistimmän näköisiä kuin tän päivän kärryt....mut joo ehkä susta tulikin tollainen just sen takia.

millainen musta tuli? ai tälläinen tyyliasiantuntija? kiitti ;)
mun aikaan ei kuule ollut edes mitään rattaita, vaan maitokärryillä meitä mukeloita lykittiin. revi siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

millainen musta tuli? ai tälläinen tyyliasiantuntija? kiitti ;)
mun aikaan ei kuule ollut edes mitään rattaita, vaan maitokärryillä meitä mukeloita lykittiin. revi siitä.

No, tapa jolla tulet kommentoimaan, moukkahan sä olet. Johtunee varmaan niistä maitokärryistä...
Jollei voi sanoa mitään hyvää niin monesti kannattaa jättää sanomatta...

Kaverilla on lapsilla tällaset http://www.pikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=289 ja on ollu tyytyväinen.

Mä tunnustaudun laiskaksi äidiksi myös ja hommattiin lopulta meille tuplat (käytettynä kaverilta, Ora Land merkkiset) vaikka poika vauvan syntyessä on jo 2v 4kk vanha. Mutta me ei omisteta autoa ja kuljetaan joka paikkaan vaunuilla ja kesäsin varsinkin kuljetaan paljon kävellen suhteellisen pitkiäkin matkoja. Juoskoon sen verran kun juoksee vapaana, mutta ompahan vaunupaikka oottamassa jos väsyy keskenkaiken (väsyy välillä kävelemiseen kauppareissullakin ja sinne kauppaan ei ees oo mikään älytön matka).
Niin ja noi Orat oli ainakin pelkkää poikaa työntäessä tosin hyvän oloset, ei haitannu vaikka painoa oli vaan toisella paikalla, mutta uutena ne taitaa olla aika öky kalliit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Juu ja jos mä lähden 2,5km päähän kerhoon kahen kanssa ja poika kävelee itse niin me saadaan lähteä melko aikaisin aamulla että ehditään ajoissa perille:D

Voin kuvitella:laugh:

oli tullut vastauksia mukavasti eilen sen jälk.kun lähdin nukkumaan. Kiitos vaan hyvistä vinkeistä. Nyt mietin kuumeisesti että millaiset hankin. Olisko vielä lisää kokemuksia:)

Yhteistyössä