K
Keittiönoita
Vieras
Toi on totta. Alkukantaisena rotuna noi on myös varsin terveitä.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Niin ja aikas vähäruokaisia nuo ovat. Verrattuna muihin saman kokoluokan koirarotuihin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi on totta. Alkukantaisena rotuna noi on myös varsin terveitä.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Niin ja aikas vähäruokaisia nuo ovat. Verrattuna muihin saman kokoluokan koirarotuihin...
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja muutti:Hienosti tähän ketjuun on jo kaikkea kertynytkin. Tuossa varmaan ne tärkeimmät on tulleetkin, eli muutti kaipaa paljon liikuntaa, hellyyttä ja ruokaa....Omistajalla tosiaan pitkä pinna ei ole pahitteeksi.
Niin ja aikas vähäruokaisia nuo ovat. Verrattuna muihin saman kokoluokan koirarotuihin...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toi on totta. Alkukantaisena rotuna noi on myös varsin terveitä.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Niin ja aikas vähäruokaisia nuo ovat. Verrattuna muihin saman kokoluokan koirarotuihin...
ne on vetokoiria, ne mitään taistelukoiria ole nähneetkään. muistuttaa minusta ulkonäöltä aika paljon siperian huskia.Alkuperäinen kirjoittaja höhlä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:ne on vetokoiriaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Onko se se rotu, joka vaipuu johonkin ihme taistelutranssiin?
MIHIN?![]()
Kuulin vaan kerran jostain koirarodusta, jolla moinen ominaisuus on. En oo varma, onko se tuo rotu.
En tiiä kans, mutta eihän toi ainakaan taistelukoira ole.
Mä kiertelin noin vuoden ennen hankintapäätöstä koiranäyttelyissä. Kyselin omistajilta ja kasvattajilta rodusta ja tutustuin malamuutteihin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt vasta pääsin lukemaan tätä ketjua. Isot kiitokset teille kaikille kokemustenne kirjoittamisesta, koko ajan vaan tuntuu enempi siltä, että tuon rodun edustaja olisi oikein omiaan tähän meidän poppooseen. Ja täytyypä tosiaan hankkiutua katsomaan kyseisiä vilpereitä livenä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kiertelin noin vuoden ennen hankintapäätöstä koiranäyttelyissä. Kyselin omistajilta ja kasvattajilta rodusta ja tutustuin malamuutteihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä kiertelin noin vuoden ennen hankintapäätöstä koiranäyttelyissä. Kyselin omistajilta ja kasvattajilta rodusta ja tutustuin malamuutteihin.
Joo, mä luulen, että samalla tavalla edetään meidänkin perheessä. Tosiaan vasta parin vuoden päästä olemme sitä koiraa ihan oikeasti hankkimassa, joten tässä on vielä aikaa selvitellä asioita ja pohtia, mihin sitä mahdollisesti onkaan päätään pistämässä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ex-omistaja:Malamuutit tuppaavat jotekin kummasti lisääntymään ihan itsekseen, täysin hallitsemattomasti... Meilläkin on aluksi vain yksi (ja kolme muun rotuista), sitten tuli kaksi pentua yhtä aikaa (pitäähän sitä olla kaveri) ja lopulta malamuutteja oli neljä. Isäni havahtui jossain kolmannen malamuutin kohdalla, että "hetkinen, mistä näitä malamuutteja oikein tulee?!?" Tosin koirissa on kyllä ollut myös luonnollista poistumaa, joten tämän hetken saldo on "vain" kolme koiraa, joista kaksi malamuuttia. Mutta kuten edellisessä viestissäni taisin kirjoittaa, malamuutti on laumaeläin.
Joo, en taida sittenkään uskaltaa harkita meille itselle malamuuttia. Meillä kun tuo lapsilauma tuntuu jo kasvavan (ainakin joidenkin mielestä) ihan liian nopeasti. Jos sitten vielä hetken päästä olisi joukon jatkona kolme tai neljä malamuuttia... (ei uskalla edes ajatella)