Kellään suihkukaappia/ kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jannika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jannika"

Vieras
Elikkäs, yläkerran vessa remontissa ja tarkoitus olisi laittaa suihkutilat. Kumpaa suosittelette suihkukaappia vaiko suihkuseinää? Kokemuksia kuulisin mieluusti :)

Lapsuudenkodissa oli suihkukaappi. Tosi ärsyttävä putsata alta, etenkin jos tila muutenkin pieni. En hankkisi kyllä itselleni, mutta nuo kaapitkin on varmaan 20 vuodessa muuttuneet jonkin verran. ;)

Suihkuseinä. Kaappi voi jotenkin altistaa kosteusvauriolle ja on vaikeampi puhdistaa. Mua myös ärsyttää laivalla ja hotelleissa kun kyynärpäät aina kolisee lasiin. Siks mun valinta olis suihkuseinä ja suihkuverho.

Meillä on suihkukaappi, jonka seinät voi työntää seinää vasten. Lattia avoin laattalattia, joten on helppo kuivata kumilastalla. Ennen oli kiinteä lasiseinä vaan. Se vei turhaan tilaa.

Meillä on suihkukaappi ja vihaan sitä! Alhaalta vaikea puhdistaa, on hankala jos haluaisi suihkussa puhdistaa vaikka jotain isoa lapsen ammetta tai kuravaatteita (meillä ei ole kodinhoitohuonetta), lisäksi siinä on tosi pieni se viemäri ja se on aina tukossa, hankalampi puhistaa kuin pelkkä normaali lattiakaivo. Ahdaskin se on, ihan kamala, kuka ylipäätään haluaa olla kaapissa? :D Nykyään voi tietysti olla kivempiakin malleja, mutta jos pitäisi valita joku nyt niin haluaisin ainakin että lattiana on ihan vaan se kylpärin lattia, ja mahdollisesti vaikka joku liukuovihomma jota pystyy avaamaan riittävästi, jos sinne suihkun alle haluaa saada mahtumaan jotain isompaa, vaikka just iso amme tai pari lasten ammetta.

Meillä on suihkukaappi, jonka seinät voi työntää seinää vasten. Lattia avoin laattalattia, joten on helppo kuivata kumilastalla. Ennen oli kiinteä lasiseinä vaan. Se vei turhaan tilaa.

Teemme kylpyhuoneremonttia ja laitamme juuri tuollaiset taittuvat suihkuovet.
Yleensä noissa taittuvissa ovissa on tiiviit kumilistat lattiaa vasten eli pitävät hyvin vettä. Ja ennenkaikkea se taitettavuus, erityisesti pienessä tilassa...

Meillä on suihkukaappi pienemmässä kylppärissä ja vihaan sitä. 3 vuoden aikana 8-henkinen perheemme on käyttänyt sitä yhteensä ehkä 10 kertaa. En tosiaan laittaisi tuollaista, ruma, hankala pestä ja puhdistaa ja ahdistava suihkutella siellä.

www.netrauta.fi/portal/kylpyhuone/kotikylpylat/hierova_suihkukaappi_hoyrysauna_kioto_120_twin__900x1200x2180mm?pIndex=1&pCount=28&min=-1&max=-1&man=&st=0&showall=

VAI

www.kodinterra.fi/market/kodinterra?a_Visit:tuote=3mrefglcdhrh6b0s&kategoriaTunniste=SuihkukaapAlt&path=SAUNA+JA+KYLPYHUONE%2FKylpyhuone%2FSuihkukaapAlt&myymala=Kodin+Terra+Kokkola&paikkakunta=KOKKOLA&osuuskauppa=KPO&pageName=Main

suihkukaappi jonka ovet saa sillein taiteltua auki ja seisoo "jaloillaan lattiaa korkeammalla,näppärää sieltä alta pestä,lattian kastuessa vetelen lattian kuivaksi lastalla vieden veden sitä suihkukaappia kohti,josta se sitten valuu suihkukaapissa olevaan lattiakaivoon.

meillä suihkukaappi ja nimenomaan kaappi. Eli kaikki seinät (myös taka) ja lattia. Sehän juuri on turvallinen, vesi ei roisku mihinkään muualle, eikä tule kosteusongelmia. nykykaapit on aika hyvännäköisiäkin..

Meillä on kaappi. Ei haluta kosteusvaurioita seiniin, vesi menee suoraan putkiin, eikä pitkin kylppärin seiniä. Olemme kaikki hoikkia joten ei ole ahdistanut suihkussa käynti. Ihan ok, tosin olisihan ammekin kiva, mutta näin säästyy vettä. ja maailma pelastuu... heh.

Suihkuseinä. Kaappi voi jotenkin altistaa kosteusvauriolle ja on vaikeampi puhdistaa. Mua myös ärsyttää laivalla ja hotelleissa kun kyynärpäät aina kolisee lasiin. Siks mun valinta olis suihkuseinä ja suihkuverho.
Miten se voi altistaa kosteusvaurioille kun vettä ei pääse edes kylpyhuoneen laatoille? Kyllä suihkukaappi olisi pelastanut monet kylppärit kosteusongelmalta. Itse aion asentaa suihkukaapin niin ei tarvitse stressata kopolaatoista.

Yhteistyössä