J
"Jannika"
Vieras
Elikkäs, yläkerran vessa remontissa ja tarkoitus olisi laittaa suihkutilat. Kumpaa suosittelette suihkukaappia vaiko suihkuseinää? Kokemuksia kuulisin mieluusti 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on suihkukaappi, jonka seinät voi työntää seinää vasten. Lattia avoin laattalattia, joten on helppo kuivata kumilastalla. Ennen oli kiinteä lasiseinä vaan. Se vei turhaan tilaa.
Meillä on suihkukaappi, jonka seinät voi työntää seinää vasten. Lattia avoin laattalattia, joten on helppo kuivata kumilastalla. Ennen oli kiinteä lasiseinä vaan. Se vei turhaan tilaa.
Miten se voi altistaa kosteusvaurioille kun vettä ei pääse edes kylpyhuoneen laatoille? Kyllä suihkukaappi olisi pelastanut monet kylppärit kosteusongelmalta. Itse aion asentaa suihkukaapin niin ei tarvitse stressata kopolaatoista.Suihkuseinä. Kaappi voi jotenkin altistaa kosteusvauriolle ja on vaikeampi puhdistaa. Mua myös ärsyttää laivalla ja hotelleissa kun kyynärpäät aina kolisee lasiin. Siks mun valinta olis suihkuseinä ja suihkuverho.