Kellään samsungin läppäpuhelinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Mun pitäis saada kaikki numerot siirrettyä puhelimen muistista sim-kortille, mut miten ihmeessä? Oon nyt aikani selaillu tätä puhelinta, enkä mistään löydä paikkaa, missä sen vois tehdä..

Se tapahtuu ainakin mun puhelimessa niin, että meet puhelinmuitioon ja valitset sieltä jonku sun kaverin/sukulaisen numeon, vakitset sieltä vaikka Matin ja painat sitä OK-nappia, sitten kun se menee siihen Matin tietoihin, niin painat "aset."-nappia ja valitset kohdan "kopioi" sit siinä on vaihtoehtona "kopioi sim-kortille2 tai "kopiooi puhelimen muistiin"
Näin ainakin minun samsungissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla on!:
Se tapahtuu ainakin mun puhelimessa niin, että meet puhelinmuitioon ja valitset sieltä jonku sun kaverin/sukulaisen numeon, vakitset sieltä vaikka Matin ja painat sitä OK-nappia, sitten kun se menee siihen Matin tietoihin, niin painat "aset."-nappia ja valitset kohdan "kopioi" sit siinä on vaihtoehtona "kopioi sim-kortille2 tai "kopiooi puhelimen muistiin"
Näin ainakin minun samsungissa :)

Just tätä mä täs yritän tehdä. Yhden kopioinnin hyväksy, loppuja ei..hermo tässä vaan menee..

miulla on tollanen vanha, e330. tossa oikeella näytössä (perustilassa) lukee nimet, siitä kun painan, aukee valikko jossa lukee etsi nimi, jne.. siellä on myös sellanen kohta kun kopioi kaikki puhelimeen (koska miula on kaikki numerot jo sim kortilla, muutoin en tiiä mitä tässä kohtaa lukisi).
tässä nimet-valikossa jos painan oikealle, tulee jokin hallinta-sivu josta nään esim muistin tilan.
nää on kaikki siis siellä nimet-valikossa, ei normissa valikossa. Toivottavasti tästä olisi siulle jotain apua!

ps.toinen vaihtoehto on näköjään se et menee sinne "johonkin nimeen" ja kopioi sitä kautta, mut tälleen pitää vissii kopioida yks kerrallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
miulla on tollanen vanha, e330. tossa oikeella näytössä (perustilassa) lukee nimet, siitä kun painan, aukee valikko jossa lukee etsi nimi, jne.. siellä on myös sellanen kohta kun kopioi kaikki puhelimeen (koska miula on kaikki numerot jo sim kortilla, muutoin en tiiä mitä tässä kohtaa lukisi).
tässä nimet-valikossa jos painan oikealle, tulee jokin hallinta-sivu josta nään esim muistin tilan.
nää on kaikki siis siellä nimet-valikossa, ei normissa valikossa. Toivottavasti tästä olisi siulle jotain apua!

ps.toinen vaihtoehto on näköjään se et menee sinne "johonkin nimeen" ja kopioi sitä kautta, mut tälleen pitää vissii kopioida yks kerrallaan.

Mulla on myös tuo vaihtoehto, mut tuolloin se kopioi kaikki puhelimen muistiin ja Sarmiinahan halusi sim-kortille kaikki yhteystiedot.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla on!:
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:

Mulla on myös tuo vaihtoehto, mut tuolloin se kopioi kaikki puhelimen muistiin ja Sarmiinahan halusi sim-kortille kaikki yhteystiedot.

nii aivan, sitähän mie juuri tossa koitin selvittää et josko siinä kohtaa lukisi jotain muuta jos ne nimet on JO puhelimen muistissa. kun miulla ne oli sim:llä, niin aattelin et siinä siksi luki kopio PUHELIMEEN.

Mulla on kans Samsungin läppäpuhelin ja mulla on toi kopiointijuttu eli olen kopioinut puhelinnumerot kortilta puhelimeen ja voin myöhemmin kopsata ne takas kortille jos ton joskun myyn mut en usko että myyn ikinä, voisin pitää varapuhelimena jos ostan uuden.

Yhteistyössä