Oisko kellään ollu samaa puhelinongelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Vauva imeskeli mun puhelinta eilen ja sai aikaan sen, että puhelin väittää kuulokkeiden olevan koko ajan päällä, vaikka eivät kyllä ole. En edes tiedä, missä ne kuulokkeet on.. Tulos on se, et mä en kuule mitään, jos mulle joku soittaa eli puhelin on melko lailla käyttökelvoton tällasenaan.

Oon irrottanu akun, koittanu kuivatella tuota eilisestä asti, ottanu sim-kortin irti ja sammutellut virtaa, mut ei vaan auta. Onko kellään muilla tullu tällasta bugia ja keksiny siihen parannuskeinoa?

Vai onko se puhelinkauppaan marssittava? :/

Kosteusvaurio, veikkaan. Ei parane välttämättä millään ja ainakaan Nokian huolto ei lähde edes korjaamaan. Eikä mene takuuseen.

Eli melkeinpä se on hommattava uusi puhelin ja se luuri ei muuten ole ihan fiksuin vauvan imeskelylelu... Ekanakaan ei tiedä mitä paskaa siitä irtoaa ja vauva voi saada vaikka sähköiskun ja toisaalta se luuri on kyllä hyvin pian entinen jos sinne menee kosteutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu on käynyt. Piti ostaa uusi puhelin. Onneks vakuutus korvasi, kun rikki mennyt puhelinkin oli vain viikon vanha.

No voi p... vaikka oma moka silti. Mitäs jätin sen puhelimen niin, että tuo on ylttänyt sen ottamaan. :headwall:

En viitsis viedä huoltoon, kun on kolme vuotta vanha puhelin. Taitaa huolto tulla kalliimmaksi kuin uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Kosteusvaurio, veikkaan. Ei parane välttämättä millään ja ainakaan Nokian huolto ei lähde edes korjaamaan. Eikä mene takuuseen.

Eli melkeinpä se on hommattava uusi puhelin ja se luuri ei muuten ole ihan fiksuin vauvan imeskelylelu... Ekanakaan ei tiedä mitä paskaa siitä irtoaa ja vauva voi saada vaikka sähköiskun ja toisaalta se luuri on kyllä hyvin pian entinen jos sinne menee kosteutta.

Tiiän kyllä, mutta kun tuo on just oppinu nousemaan ja kurottamaan joka paikasta tavaraa. Ja jotenkin sen vaan saanu... :snotty:

Mulla tuli joskus kuulokkeiden kuva ja se hävisi sillä kun laitoin kuulokkeet ja nyppäsin ne pois. Tosin mulla ei ollut puhelin kastunut vaan tuli jostain muusta syystä ne kuulokkeen kuvat. Voithan kokeilla tuota, jos puhelimen kuulokkeet löytyvät jostakin.

Yhteistyössä