Kellään Nokia 6131 puhelinta? Mun alkoi just sekoileen enkä ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuuma koko puhelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuuma koko puhelin

Vieras
Mä en tiedä mikä mun puhelimelle tuli kun se yhtäkkiä ilmoitti että akku loppuu, sitten meni laittamaan sitä lataukselle ja se oli ihan kuuma koko puhelin ja siinä on siellä yläreunassa missä näkyy viestimerkit yms. sellainen E-kirjain ja sitten sen vieressä vuoroin viestikuvake joka vaihtuu sitten klemmarin kuvaksi. Ja vaikka puhelin on latauksella niin se silti koko ajan ilmoittaa että akku on lopussa tai kuuluu ihme piipaus ja heti perään akku loppuu ääntä. Ei oo ohjekirjaa enää tallessa

Hups meni tuo puhelimen mallikin väärin edelliseen kysymykseen, joten uusi kyssäri

Löysin kovalevyltä sen ohjekirjan ja se e-kirjain mitä se puhelin näytti tarkoittaa että "EGPRS-yhteys on muodostettu" Mikä ihmeen EGPRS-yhteys? Mitä se yksikseen tuollaisia muodostelee?

Ja mä muistelen ettei tuo ohjelmapäivysten asentaminen onnistunut aiemmin kun joskus yritin, en muista puutuiko multa joku piuha vai eikö tälle mallille ollut päivityksiä vai eikö päivittäminen onnistunut Macilla

Laitoin puhelimen päälle ja edelleen se vaan näyttä sitä E-kuvaketta sekä viesti/klemmari-kuvaketta ja akku kuluu hurjaa vauhtia. Se akku oli latautunut kokonaan kun puhelin oli sammuksissa lataumassa ja kun pistin sen päälle niin viidessä minuutissa neljäsosa akusta oli kulunut. Miten tuon ihmeellisen jutun saa oikein pois päältä, eikä se ole joku maksullinen juttu? Pelottaa että tulee joku kauhea puhelinlaskukin vielä