Kellään muulla näin tyhmää miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhliin

Vieras
Niin, juhliin pitäisi huomenna lähteä. Olen puhunut vaatteista jo ajat päivät sitten, moneenkin kertaan. Kysynyt siis myös miehen vaatteista että mitä laittaa päälleen. Tänään sit kysyin että onko sen paita ok, onko se puhdas jne. Sanoi että eihän se ole käyttänyt sitä kuin kerran. Viimeksi siis syksyllä. Sen jälkeen ei sitten ole pesty sitä. Mä sanoin että pitäähän se nyt pestä käytön jälkeen! Väitti vaan kivenkovaan että se on PUHDAS! Siis täh??? Kävin sitten haistelemassa paitaa että onko se puhdas ja hikihän siellä kainaloissa haisi. Annoin miehen kuulla kunniansa, että vois kyllä pikkasen aikasemmin katsoa vaatteensa ja todellakin paidan pitää olla puhdas eikä hienhajuinen kun juhliin mennään! Mikä noita mamman pikku pullamössömiehiä oikein vaivaa kun ei sen vertaa osaa vaatteitaan katsoa että toisivat ne pesuun käytön jälkeen, haistaisivat ihan ITSE ne vaatteensa ja tajuaisivat että pestä pitää ja MIELUUMMIN aikasemmin kuin just edellisenä päivänä!!!! Saakeli, että ärsyttäväää!

Vastaus kysymykseesi lienee äiti ja vaimo. Äiti opetti ja vaimo tyytyy puhisemaan ja ihmettelemään. Jos aikuinen mies ei saa itselleen puhdasta paitaa päälleen, niin olkoot paskasessa. Miksi ihmeessä sinä siellä häntä puet?

Joo sillä erotuksella, että tuo huomataan vasta puoli tuntia ennen lähtöä. Ja sitten ihmetellään, miksi minä en ole tehnyt asialle mitään ajoissa (joo enhän minä muuta kuin viikko sitten mainitsin asiasta ensimmäisen kerran).

Kainaloon laitetaan dödöä, jolla hienhajun saa pois. Tässä on vissi ero naisten ja miesten välillä. Eihän esim. juhlakengissä ole mitään pointtia, että tarvitsisi olla ehjät sukat, mutta auta armias, jos ne eivät ole, niin sota syttyy.

Mies ei ajattele juhlapukeutumista niin paljon kuin nainen. Mikäli paita onkin likainen, laitetaan toinen. Ja mikäli sitä ei ole, ajetaan dressmannin kautta ja revitään paita paketista bussipysäkillä vähän ennen juhlapaikkaa.

[QUOTE="vastaus";23863659]Vastaus kysymykseesi lienee äiti ja vaimo. Äiti opetti ja vaimo tyytyy puhisemaan ja ihmettelemään. Jos aikuinen mies ei saa itselleen puhdasta paitaa päälleen, niin olkoot paskasessa. Miksi ihmeessä sinä siellä häntä puet?[/QUOTE]

Ai että miehellä olisi oikeus lähteä paskaisissa ja haisevissa vaatteissa kun toiset laittavat parastaan?!!!! Reiluakoa? Miltä se meistä muusta perheestä tuntuu että saa hävetä toisen puolesta, ei kivalta ainakaan! Minä pesen meillä pyykin joten tavallaanhan se on oma vikani kun en ole tajunnut pestä aikaisemmin. Olettaisin kuitenkin että mies toisi itse vaatteensa pesuun ajoissa, myös ne juhlavaatteet! Luulin että paita olikin jo pesty kun roikkui henkarissa kaapissa. Ja kun sanoi että on se puhdas. Mutta kun lisäsi että eihän sitä ole kuin kerran käytetty niin mä järkytyin että onko se tosiaan niin tyhmä että luulee sen olevan muka puhdas! Mua on turha syyttää siitä miten huonon kasvatuksen toi äijä on vanhemmiltaan saanut!

Ai että miehellä olisi oikeus lähteä paskaisissa ja haisevissa vaatteissa kun toiset laittavat parastaan?!!!! Reiluakoa? Miltä se meistä muusta perheestä tuntuu että saa hävetä toisen puolesta, ei kivalta ainakaan! Minä pesen meillä pyykin joten tavallaanhan se on oma vikani kun en ole tajunnut pestä aikaisemmin. Olettaisin kuitenkin että mies toisi itse vaatteensa pesuun ajoissa, myös ne juhlavaatteet! Luulin että paita olikin jo pesty kun roikkui henkarissa kaapissa. Ja kun sanoi että on se puhdas. Mutta kun lisäsi että eihän sitä ole kuin kerran käytetty niin mä järkytyin että onko se tosiaan niin tyhmä että luulee sen olevan muka puhdas! Mua on turha syyttää siitä miten huonon kasvatuksen toi äijä on vanhemmiltaan saanut!

Kuka niin sanoi, mutta jos valitset itsellesi hyysäkkeen mieheksi, niin kenen vika se on? Joko sitten huollat sitä urostasi mieleiseesi kuosiin, ettei tarvitse hävetä tai hyväksyt sen, että tuollainen tuli otettua, kantakoot itse paskaiset vaatteensa ilman sinua jollei opi aikuiseksi.

Sua ei todellakaan voi syyttää miehesi saamasta kasvatuksesta, mutta omista valinnoistasi voi. Joko mies tekee tuota kautta linjan, jolloin olet tietoinen asiasta, tai tämä on ns. one off -juttu, jolloin olet vouhka.

Asia tuskin kuitenkaan korjautuu täällä vouhottamalla. Tee jotain - muutakin kuin pesemällä pyykkiä.

Oisko kumminkin niin, että jos sulla on mamman pikku pullamössömies, niin itepähän olet hänet valinnut. Tuskin ketään voi luokitella mamman pikku pullamössömieheksi vaan sen vuoksi, että yhden kerran erehtyy muistamaan vajaa vuosi sitten pidetyn uuden paidan puhtaaksi, eikä tarkista onko se puhdas.

Mun alkaa puol tuntia ennen lähtöä ihmettelemään kun paita on niin ryppyinen :D
Ja ettimään kenkiään... Ja ihmetteli vielä tuntia ennen vihkimistä kaivaessaan pukuaan kaapista että kuinka siihen on tahroja tullut. Ainiin! Oltiin siskon häissä, joka halas ja poskesta tarttu olkapäähän puuterit meikkivoiteella....

Viimeksi muokattu:
Mun mies on siivoojan poika, ja kun se muka pesee vessan (kerran vuodessa), se ei tajua pestä edes sitä vessan hanaa.

Vituttaa, koska itsekin inhoan vessan pesua. Siis että aikuiselle ihmiselle, pitäisi kertoa että voitko pestä myös hanan... stna

Yhteistyössä