Kellään kokemusta MBT keinukengistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!

Jälleenmyyn MBT kenkiä ja oli pakko tänne vastata :)
Hankin ensimmäise MBT kengät 6kk sitten ja 1kk sen jälkeen rupesin jälleenmyyjäksi.

Olen ollut niin tyytyväinen kenkiin, että en käytä enää muita. Omistan siis kolme paria ja syksyksi pitää hankkia viälä Goret.

Sain asikkaalta RYN merkkiset kengät "vaihdossa" kun hän osti MBT minulta. Hän huomasin niin suuren eron MBT:ssä, että ei voinnut kuin ihmetellä kuinka on hankkinut RYN suositusten perusteellä. Hän ei voinnut pitää kenkiä yhtään kun kävi niin polviin ja jalkaholviin painoi pahasti. Kokeilin itse jalkaan ja kauhistuin!

MBT:ssä on pehmeä sensori, RYN:ssä ei mitään sensorin tapaista. Aukkoinen "pehmuste" joka loppuu liian aikasin kantapään kohdalla, joka taas vaikeuttaa askelta ja tasapainon hakua.
Jalkaholvi kärsii kun paine on kova.

Käykää tutustumassa verkkokauppaani ja tutustukaa uusiin ihaniin matalempiin malleihin..verratuna KISUMU sandaaliin.

Tervetuloa ostoksille! :)
www.finnbalance.com

Assi Steurs
Koulutettu hieroja

Olen käyttänyt kohta kolme vuotta melkein pelkästään mbt-kenkiä. Ovat melko kalliita, mutta myös kestäviä. Noita rynnejä minäkään en voi käyttää, vaikka on ehkä yksilöllistä, mutta ne ovat jyrkemmän kuin mbt:eet ja jotenkin liian keikkuvia. Muut "kopiot" tai siis jälkeen tulleet merkit ovat taas usein liian vähän keinuvia, eli jotenkin vesitettyjä. Aitoja siis kannattaa kokeilla.

Mulla oli iskiasvaivaa, joka on pysynyt poissa noilla. Polvetkaan ei enää kipuile.

Tilasin netista 2 paria todella edullisia MBT kenkia mutta ne oli aivan kauheat verrattuna aitoihin MBT kenkiin joita mulla on 5 paria. Tilaamani kengat eivat pysyneet edes jalassa pohja oli aivan muuta kuin MBT kengan. Palautin kengat ja maksoin postimaksua 34 euroa kaikki rahat menetin. Sivusto oli ruotsalainen mutta se oli KIINALAISTEN kopiotuotteita.ALKAA TILATKO. STOCKMAN ja Halonen myyvat hyvalla palvelulla Haloselta olen voinut tilata myos sellaiset kengat jotka on netissa mutta ei heidan valikoimissa.

Kuumimmat

Yhteistyössä