kellään kokemusta AMWAYstä ja sen tuotteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kans liittyis, en esim tajua sitä liittymismaksua joku 120 euroa ja sit on kans vuosimaksu joku 40,-
Mutta ne laimennettavat pesuaineet on jees. Yleispuhdistus ja kylpyhuone ja keittiö. Eikä pahaa sanottavaa SA Baby pyykkipulveristakaan, se vaan on aika kallista.
Tiskiaineet sekä käsi että kone on huonoja.

En ole myynyt enkä muuten ollut mukana, vaikka houkuteltu on monesti. Parissa tuote-esittelyssä kävin kuitenkin uteliaisuuttani ja kokeeksi ostinkin jotain. Kosmetiikkatuotteet on ihan sikahyviä, vaikka kalliita, mut niin on kaikki hyvät tuotteet. Pastakastike kans hyvää.

niinhän se on se aloitusmaksu/paketti siinä mikä pitäs ottaa mutta se on kuulemma pieni sijoitus niihin hyötyihin nähden,kuulemma. siinä kun on ns.yksityisyrittäjä tai siis pääsee sellaiseksi niin saa kuulemma kivasti hyötyjä verotuksessa jne.
saa kuulemma ihan y-tunnukset ja pelit ja vehkeet.
siks jäin miettimään tuota liittymistä että kannattaisko kuitenkin kokeilla. en tiijä sitten...
ja tosiaan olen kuullut että pesuaineet hyviä ja toimivia ja meikit kans ihan jees! meikeistä onkin hiukan kokemusta mutta ei vielä muusta...

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:
niinhän se on se aloitusmaksu/paketti siinä mikä pitäs ottaa mutta se on kuulemma pieni sijoitus niihin hyötyihin nähden,kuulemma. siinä kun on ns.yksityisyrittäjä tai siis pääsee sellaiseksi niin saa kuulemma kivasti hyötyjä verotuksessa jne.
saa kuulemma ihan y-tunnukset ja pelit ja vehkeet.
siks jäin miettimään tuota liittymistä että kannattaisko kuitenkin kokeilla. en tiijä sitten...
ja tosiaan olen kuullut että pesuaineet hyviä ja toimivia ja meikit kans ihan jees! meikeistä onkin hiukan kokemusta mutta ei vielä muusta...

Älä viiti. Selkeästi olet itse mukana jo tuossa typerässä verkostomarkkinointitouhussa. Ei heru sympatiaa täältä.

oon itse amwayn jäsen, liittysin joku vuos sitten. Otin kakkospaketin alotuksena, makso 250e, mut ei oo tarvinnu pesuaineita shampoita ja saippuoita sen jälkeen ostella! Pesuainettakin on vielä melkeen koko paketti täynnä kun sitä tarvii niin vähän käyttää koneelliseen! Ite oon ollu tosi tyytyväinen tuotteisiin, en oo kellekkään lähteny tyrkyttämään, jotkut ihan kiinnostunut itse ja sitten kyselleet ja oon parhaani mukaan vastaillut.
Ja se jäsenmaksu ei kyl 40e ollu, oisko ollu joku 10e?:D

ja viel sii pyykinpesuaineesta kehuja suollan; eli maksaa paketti 27e ja meillä ainakin varmaan menee viel toinen vuosi ennenku uutta boksia pitää ostaa. :D et on siinä säästöä noitten pesuaineitten kannalta ainakin! :) mut jokanen miten tykkää, eikä niit oo tosiaan pakko kelleen alkaa turkytteleen jos ei taho.

Ikinä en itse lähtisi toimintaan mukaan, mutta tuotteista tykkään. Pari kaveria myy niitä. Suurin puhein aikanaan lähti useampikin mukaan, nyt enää yksi myy noita ja sekin hyvin vähin äänin. Olikin toisaalta ainoa joka ei alkuun toitottanut tienaavansa tuolla miljoonia vaan lähti lähinnä omaan käyttöön ja harrastukseksi tekemään, että JOS JOSKUS saisi särvintä leivän päälle. Muut ei ole enää yli vuoteen sanoneen sanaa Amway ääneen vaikka alkuun oli kovat myyntipuheet ja takuuvarma liikeidea. :laugh:

Pyykinpesuaine on ok.Kosmetiikka ei ole sen kummempaa kuin muutkaan.Siivousaineet on ok.

Jos haluaa tienata niin pitää tehdä paljon töitä sen eteen.Siihen pitää saada muutama mukaan ja sitten heidän pitää saada muutama jne.Jotta itse tienaa jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:
en oo vielä mukana mutta houkuteltu on ja nyt mietin että liitynkö itse ja kannataako.sen takia kysyinkin että onko joku liittynyt ja kokemuksia!

Itse liityin tilaajajäseneksi.Ei mitään maksuja ja saan kaikki tuotteet -30% kotin asti.Teen tilauksen joka toinen kuukausi.Tilaan vitamiineja pulveria.Kalciummagnesium hyvää, samoin B-vitamiini.Huomaan heti jos b on loppu,halkeilee sormenpäät!

Yhteistyössä