Kellään kokemuksia Come- lantiopohjalihasten jumppajutusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hensku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hensku"

Vieras
Kellään kokemuksia Come- lantiopohjalihasten jumppajutusta?
Onkohan hyvä ja hintansa väärti?
Pitäs joku tuollanen jumppari ostaa, että sais vähän tiukkuutta lantiopohjalihaksiin..

Come on siitä huono että sitä pitää käyttää sängyssä maaten jalat levällän 8 min kerrallan eli vaikea huomaamattomasti käyttää näin perheellisenä. Geishakuulan tapaiset systeemit tässä suhteessa kätevämpiä, ne ovi vaan laittaa paikalleen ja tehdä vaikka kotiaskareita, niitähän saa myös apteekista.

täytyypä googlettaa nuo KegelMaster tai PelvicToner, en oo kuullukkaa...
Ja mulla on joskus ollu sellaset kuulat enkä jotenki tykänny ollenkaa :( Siksi aattelin tuota comea..

[QUOTE="hensku";25369312]täytyypä googlettaa nuo KegelMaster tai PelvicToner, en oo kuullukkaa...
Ja mulla on joskus ollu sellaset kuulat enkä jotenki tykänny ollenkaa :( Siksi aattelin tuota comea..[/QUOTE]

Mitkä kuulat sulla oli? Mulla on ollut instrumentariumin kuulat, jossa siis kaksi erikokoista "hylsyä" jonka sisälle saa laittaa painoja oman mielen/kunnon mukaan. Mä tykkäsin! Valitettavasti exä vaan heitti ne eron yhteydessä roskiin.. ei vissiin halunnut, että treenaan itseäni tiukaksi tulevia poikaystäviä varten :DD

Täälläkin tuo Come kaapissa käyttämättä. Kokeilin kai viikon ajan sen 8minuuttia kerralla kuten ohjeessa oli. Sen kanssa jumittuu sitten paikalleen ja en viikossa huomannut mitään tapahtuvan..
Kuulat olleet nyt 3kk ja niitä voin pitää pitkin päivää ja vaikka kauppareissulla. On nyt lihaskunto voimistunut ja etuna että on tullut opittua se "lypsäminen" niillä lihaksilla. Mies tykkää ja kannustaa vaan jatkamaan vieläkin..

Yhteistyössä