Kellään aikuisiällä sattunut pissavahinkoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Itselle kävi näin nyt vkl kun oltiin otettu jonkin verran olutta ja pidättelin liian pitkään niin housuunhan se tuli,tai siis mulla oli mekko joten kivasti valui pitkin kinttuja ja miehen kaverin piti nähdä kaikki..Arvaa olenko ikinä hävennyt näin paljoa vaikka mies ja tämä kaveri vakuuttelee että eihän tuossa nyt mitä ja sattuuhan noita etenkin kun ollaan humalassa.

Toivon vaan että juttu ei kulkeudu eteenpäin,ketään muita silminnäkijöitä ei ollut joten pitää luottaa siihen että se kaveri pysyy hiljaa asiasta...

Onko teistä kamalan noloa?? Ikinä ennen ei ole moista sattunut ja nyt tuntuu että tekisi mieli häipyä maan alle! Ja pliis,mitään pilkkaviestejä en kaipaa..

Kyllä, kauan sitten noin 20-vuotiaana. Noita vahinkoja sattui vuoden sisällä ja ihan selvin päin kaksi tai kolme, koska oli hirveä stressi. Tuskin sinun kannattaa hävetä, kun ajattelee vaikka vuosien aikana BigBrotherissa olleita "vahinkoja".

Onnettomuudesta tai sairaudesta johtuva kastelu on ihan ymmärrettävää ja sitä tuskin kukaan ihmettelee samallalailla vaikka toki varmaan nöyryyttävää sekin!

Ei, mut oli se noloa kun yläasteellakin niitä sattui vielä silloin tällöin. En jotenkin seiskalla uskaltanut käydä koulun vessassa ja ajattelin, että pystyn pidättämään kotiin asti. sitten juuri muutama kymmenen metriä ennen kotiovea tuli kunnon lirut housuun. :ashamed:

Varmaan oot joku pervo, joka runkkaa näille tarinoille.

olen joskus humalassa sekä oksentanut, ripuloinut että pissanut housuuni bussissa muiden nähden. Kerran on tapahtunut ja huom. en juuri koskaan juo liikaa. Oli sanoin kuvaamattoman noloa ;(. Eikä takuulla tapahdu enää ikinä! Vatsataudissa oksentaessa minulla tulee usein pissa housuun, mutta silloin olen kotona muutenkin. Pidätyskyky voisi olla parempikin.

Minun mies ei pitänyt sitä minään,mutta minun ilta loppui siihen. Ei enää kehdannut lähteä takaisin kaupungille kun olin ensin käynyt kotona vaihtamassa kuivat vaatteet..Ja en todellakaan ollut edes kovin kovassa humalassa,joitain siidereitä ottanut illan mittaan.

Minulle on käynyt niin, että olin tulossa kotiin baarista (jossa olin selvinpäin) ja en vaan kerenny kotiin asti. Baarissa vielä aattelin, että en jaksa sielä käydä, mutta olis ehkä kannattanu. Join varmaan liikaa vettä ja limua :( Hissiin asti onneksi kerkesin, joten todistajia tälle tapahtumalle ei ole...
Mutta kyllä se sen verran järkytti, että siitä asti olen oppinut käymään ennen lähtöä jos vähääkään siltä tuntuu :D

Yhteistyössä