Kellää kokemusta jumppakuulista?? Apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolona

Vieras
Onko täällä ketää, joka ois käyttäny jumppakuulia, siis sellaisia millä kiinteytetään noita alapään lihaksia? Oisin kysynyt muutaman kysymyksen niistä..

Eli tilasin Ellokselta sellaset kullanväriset kuulat.. siinä oli siis 2 kuulaa, joitten välissä menee naru. Lisäksi joku vibraominaisuus, jota en kyllä tarvitse!

Mutta siis:

Miten niitä käytetään?
Miten saan ne helpoiten alapäähän? Rasvan kera?
Miten pidetään puhtaana?
Kuinka pitkään niitä pidetään kerralla ja monestikko viikossa?

Olen todella kiitollinen jos joku osaa vastata, noihin ei nimittäin tullut mitään ohjetta mukaan, enkä ole ennen käyttänyt, enkä edes nähnyt moisia luonnossa!!! :ashmed:

Käytetään päivittäin, ensin ihan vaikka kymmenen minuuttia kerrallaan, riippuu tosin siitä missä kunnossa ne lihakset on. Idea on se että saat lihastesi avulla pidettyä niitä sisälläsi, vaikka liikut. :whistle:
Liukkarin avulla saat helpoiten, muista olla rentona... :D
Mä oon pessyt omiani intiimisaippualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nolona:
Onko täällä ketää, joka ois käyttäny jumppakuulia, siis sellaisia millä kiinteytetään noita alapään lihaksia? Oisin kysynyt muutaman kysymyksen niistä..

Eli tilasin Ellokselta sellaset kullanväriset kuulat.. siinä oli siis 2 kuulaa, joitten välissä menee naru. Lisäksi joku vibraominaisuus, jota en kyllä tarvitse!

Mutta siis:

Miten niitä käytetään?
Miten saan ne helpoiten alapäähän? Rasvan kera?
Miten pidetään puhtaana?
Kuinka pitkään niitä pidetään kerralla ja monestikko viikossa?

Siis onks ne sellaiset "hierovat" kuulat? Vaikuttaisi enemminkin seksilelulta. Minulla on sellainen hierova munanmuotoinen kuula, ja todella tehokas orgasmin antaja.
Mutta nämä treeniin tarkoitetut geishakuulat on ihan erikseen. Itse aloittelin Smartballseilla, ja nyt pari vuotta on olleet simpukkakuulat. Tilasin myös Ellokselta, vai olikohan se Halensilta.
Liukkarin kanssa paikoilleen. Annan olla siellä milloin mitenkin, mutta yleensä pari tunti samalla tehden päivittäisiä askareita. Kauppareissut, koiran ulkoiluttaminen, ja ovat olleet joskus tanssiharkkojen ajan. Tehokas ja toimiva juttu.

Olen todella kiitollinen jos joku osaa vastata, noihin ei nimittäin tullut mitään ohjetta mukaan, enkä ole ennen käyttänyt, enkä edes nähnyt moisia luonnossa!!! :ashmed:

Yhteistyössä