Kellä täällä on nuorempi puoliso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka paljon?
Mun mies on mua 10 vuotta nuorempi, eli hän on nyt 36v. ja mä täytän 46 tänä vuonna.
17 vuotta yhdessä. :)

Onko muita? Kauanko olette olleet yhdessä ja kuinka iso ikäero?

Ei hitto, miten te vanhukset saatte pidettyä ne miehenne? Tai sitte ne on jotain jotka ei muitakaan saa. Ei millään pahalla... Mä oon 41 ja oon kyllä niin rupsahtanut omasta mielestäni, etten vois kuvitellakaan "saavani" ketään odotas... 25-vuotiasta. Johan mä kuolisin itte nauruun koko tilanteesta ja puol sukua naurais mukana... Mulla on 44-vuotias mies ja sopii mulle hyvin. Ei hitsi, että joku 31vee pitäis yrittää vampata... Naurais kyllä ne äijätkin mukana.... Mä vaan en tajua teitä.

[QUOTE="mä";26460927]Ei hitto, miten te vanhukset saatte pidettyä ne miehenne? Tai sitte ne on jotain jotka ei muitakaan saa. Ei millään pahalla... Mä oon 41 ja oon kyllä niin rupsahtanut omasta mielestäni, etten vois kuvitellakaan "saavani" ketään odotas... 25-vuotiasta. Johan mä kuolisin itte nauruun koko tilanteesta ja puol sukua naurais mukana... Mulla on 44-vuotias mies ja sopii mulle hyvin. Ei hitsi, että joku 31vee pitäis yrittää vampata... Naurais kyllä ne äijätkin mukana.... Mä vaan en tajua teitä.[/QUOTE]

En minä tuota koskaan vampannut vaan se minut.
Ja kovasti tuo on siitä asti ponnistellut, jotta saa minut pidettyä ja muutenkin vauhdissa mukana pysyttyä.

:)

• Tykkää
Reactions: Sadana
Siis mä palaan vielä... Tein oikein laskimella laskutoimituksia. Siis tää mymmeliliisa on ollut 38 kun on alkanut seurustella 22-vuotiaan kanssa!!! Ja mitä sanoo anoppi tähän. Toihan on melkein kehdonryöstö vai mikä piru se sanonta on... Jos mun 22vee kummipoika tois näytille melkein ikäisenä vanhan kurpan, hitsi veisin sen hoitoon!!! Oliks tää tälle liisan ukolle joku pakkoliitto, muuta en ymmärrä...

[QUOTE="mä";26460955]Siis mä palaan vielä... Tein oikein laskimella laskutoimituksia. Siis tää mymmeliliisa on ollut 38 kun on alkanut seurustella 22-vuotiaan kanssa!!! Ja mitä sanoo anoppi tähän. Toihan on melkein kehdonryöstö vai mikä piru se sanonta on... Jos mun 22vee kummipoika tois näytille melkein ikäisenä vanhan kurpan, hitsi veisin sen hoitoon!!! Oliks tää tälle liisan ukolle joku pakkoliitto, muuta en ymmärrä...[/QUOTE]

21 se oli kun alettiin tapailla. Nipinnapin tosin, mutta kuitenkin.
Oli se anopille varmasti naimisiinmenomme aikoihin hankala paikka, mutta siitä jo niin monta vuotta, että tuo on jo ehtinyt moneen kertaan katua ja pahoitella senaikaista empimistään. Nykyään ovat hyviä ystäviäni, niin anoppi kuin appikin ja viettävät jotakuinkin kaikki lomansa + ainakin yhden viikonlopun kuussa luonamme.

Ei ollut pakkoliitto.
(Millainen pakkoliitto muuten ylipäätään voisi olla kyseessä, kun eka yhteisistä muksuista syntyi yli 11 kk häiden jälkeen?)
Ihan mukavien (ja vietävän kauniiden) tyttöjen kanssa tuo seurusteli aikoinaan ennen kuin mummeliin jämähti.

Sillä vaan on omituinen maku?
Muuta selitystä en keksi.

[QUOTE="mä";26460976]Sähän voisit olla sen äiti... ei en ymmärrä, pakko jatkaa töitä ja yrittää unohtaa tää "shokki"...[/QUOTE]

Ikäni puolesta voisin toki olla äitinsä.
Mutta jos olisin äitinsä nin tuskin olisi onnellinen keskinäinen parisuhde tullut kummankaan mieleen. Eli silloin tilanne olisi muutenkin kovin erilainen kuin nyt.

Kun Lissu on 60, sen ukko on 44. Mun mies on siis 44 ja en vois kyllä kuuna päivänä kuvitella että se seukkais kuuskymppisen kanssa. Eikä vois kyllä sekään. Sori kun mulla hirtti kiinni tää, mutta oon täällä töissä edelleen ihan että wwhat...

Hienoa jos ootta onnellisia, kaikki koko suku yhdessä... ei juma...

[QUOTE="mä";26461065]Kun Lissu on 60, sen ukko on 44. Mun mies on siis 44 ja en vois kyllä kuuna päivänä kuvitella että se seukkais kuuskymppisen kanssa. Eikä vois kyllä sekään. Sori kun mulla hirtti kiinni tää, mutta oon täällä töissä edelleen ihan että wwhat...

Hienoa jos ootta onnellisia, kaikki koko suku yhdessä... ei juma...[/QUOTE]

Voivoi, meitä on niin monenlaisia. Toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä.

[QUOTE="mä";26461065]Kun Lissu on 60, sen ukko on 44. Mun mies on siis 44 ja en vois kyllä kuuna päivänä kuvitella että se seukkais kuuskymppisen kanssa. Eikä vois kyllä sekään. Sori kun mulla hirtti kiinni tää, mutta oon täällä töissä edelleen ihan että wwhat...

Hienoa jos ootta onnellisia, kaikki koko suku yhdessä... ei juma...[/QUOTE]

Ollaan oikein onnellisia, kiitos.
Mukavaa jos tekin olette.

Mua nyt kyllä vähän naurattaa jotku vastaukset täällä...onko joidenkin mielestä +/- 5 vuotta mainittava ikäero? :D

Ja lisäksi vielä ne tyypit joiden mielestä on niin kamalaa jos nainen on huomattavasti vanhempi, mutta toisinpäin se onkin "normaalia". Ahaha.

Mua nyt kyllä vähän naurattaa jotku vastaukset täällä...onko joidenkin mielestä +/- 5 vuotta mainittava ikäero? :D

Ja lisäksi vielä ne tyypit joiden mielestä on niin kamalaa jos nainen on huomattavasti vanhempi, mutta toisinpäin se onkin "normaalia". Ahaha.

Niinpä....

meillä ikäero on 2 viikkoa, ja se oli mulle alkuun (ja osittain on vieläkin) vaikee paikka.
aina aatellu et miehen pitää olla vanhempi ja oon kattellu selvästi vanhempia
miesehdokkaita aikoinaan.
että mä en pystyis tollasiin "väärinpäin" oleviin isoihin ikäeroihin vaikkei mulle tietysti kuulu muitten asiat:)