Kellä ollut deittiprofiili Suomi 24:lla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hätähousu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hätähousu"

Vieras
Saitko miten pian ja kuinka paljon viestejä?
Olen ehkä hieman malttamaton, mutta ajattelin että pitäisikö jo poistaa koko profiili kun ei kukaan lähesty :D

Mulla on siis ollut ilmoitus siellä pari päivää. N.50 on käynyt katsomassa, yksi merkannut suosikikseen (vai mikä se termi oli). Mutta ei yhtään viestiä.

Ihan normaalin näköinen ihminen olen ynnä muuta.

[QUOTE="hätähousu";28038276]Saitko miten pian ja kuinka paljon viestejä?
Olen ehkä hieman malttamaton, mutta ajattelin että pitäisikö jo poistaa koko profiili kun ei kukaan lähesty :D

Mulla on siis ollut ilmoitus siellä pari päivää. N.50 on käynyt katsomassa, yksi merkannut suosikikseen (vai mikä se termi oli). Mutta ei yhtään viestiä.

Ihan normaalin näköinen ihminen olen ynnä muuta.[/QUOTE]

kokeilin 2009...mukavia mutta ei minuun! vois kokeilla. mutta oon sitten hei hyypät tykkäättekö? vai pitääkö kertoa valheita.

Mä kävin siellä kanssa.. oisko mun profiili ollut siellä viikon ja sain tasan kaksi viestiä joista kummatkin vaikuttivat ns. feikkiprofiileilta. :(
Paha mieli tuli koko saitilta, en tiedä onko siellä sitten vain ne miehet jotka etsii täydellista naista ja tavalliset ei kelpaa. Poistin profiilini.

Ei hyvältä kuulosta :(
En mä tavallaan aatellutkaan, että sieltä mitään löytyisi. Mutta niin monet kertovat nykyään löytäneensä seurustelukumppanin netistä. Millä saiteilla ne sitten pyörivät?!
Mä olen eronnut vuosi sitten. Ei oikein jaksaisi enää baareissa juoksemista (eikä lasten vuoksi niin kovin usein niihin ehdikään). Missä sitä vosii tavata jonkun?

[QUOTE="hätähousu";28038329]Ei hyvältä kuulosta :(
En mä tavallaan aatellutkaan, että sieltä mitään löytyisi. Mutta niin monet kertovat nykyään löytäneensä seurustelukumppanin netistä. Millä saiteilla ne sitten pyörivät?!
Mä olen eronnut vuosi sitten. Ei oikein jaksaisi enää baareissa juoksemista (eikä lasten vuoksi niin kovin usein niihin ehdikään). Missä sitä vosii tavata jonkun?[/QUOTE]

se mitä olet...kysyt ja saat ehkä vastauksen...minä olen aina aito paitsi jos loukkaan...

Mulla on ollu siellä profiili jo aika pitkään, muutaman tavannu. Enimmäkseen tosi outoja tai sitte livena oudon näköisiä eli kuva ollu jotenki käsitelty tms. enimmäkseen niitä yhteydenottajia kiinnostaisi seksi seura ja sellasetki jotka muka etsii oikeesti elämänkumppania tms seukkaamista alkaa heti eka viestin jälkeen kysellä, et millanen seksi kiinnostaa jne. :x
Viimeisin deitti oli pari metriä pitkä ja paino ehkä 60kg kuva oli varmaan eri miehen :laugh: juttelusta ei tullu mitään kun piti nyhtää puhetta... taidan poistaa koko profiilin tuli muuten tätä kirjoittaessa mieleen...

[QUOTE="vieras";28038369]Mulla on ollu siellä profiili jo aika pitkään, muutaman tavannu. Enimmäkseen tosi outoja tai sitte livena oudon näköisiä eli kuva ollu jotenki käsitelty tms. enimmäkseen niitä yhteydenottajia kiinnostaisi seksi seura ja sellasetki jotka muka etsii oikeesti elämänkumppania tms seukkaamista alkaa heti eka viestin jälkeen kysellä, et millanen seksi kiinnostaa jne. :x
Viimeisin deitti oli pari metriä pitkä ja paino ehkä 60kg kuva oli varmaan eri miehen :laugh: juttelusta ei tullu mitään kun piti nyhtää puhetta... taidan poistaa koko profiilin tuli muuten tätä kirjoittaessa mieleen...[/QUOTE]

kuva saa minut perääntymään...siks en halua loukata! siinä loukataan...

Tyypillinen nainen, istuu perseellään ja odottaa että mies ottaa yhteyttä ja sitten jos ei kukaan ota niin ollaan aivan ihmeissään että mikä kumma nyt on. Nyt eletään vuotta 2013 eikä 1952, nainen SAA tehdä aloitteen IHAN itsekin.

[QUOTE="mies";28038456]Tyypillinen nainen, istuu perseellään ja odottaa että mies ottaa yhteyttä ja sitten jos ei kukaan ota niin ollaan aivan ihmeissään että mikä kumma nyt on. Nyt eletään vuotta 2013 eikä 1952, nainen SAA tehdä aloitteen IHAN itsekin.[/QUOTE]

Oh really :D

[QUOTE="vieras";28038513]jaksa vaivautuu..."oh reeli jee kyllä oot viisas.!" mietitään miks en?[/QUOTE]

Onkohan sulla kaikki ihan oikeasti kunnossa, niin epäselvää ja hajanaista lauseitten muodostusta että voiko olla tosikaan.
Tai toki voi, jos olet pahasti sairas skitsofreenikko tai erittäin sekavassa psykoosissa.
Toisaalta psykootikotkin kykenevät useasti ilmaisemaan itseään selkeämmin kuin sinä.

[QUOTE="vieras";28038536]Onkohan sulla kaikki ihan oikeasti kunnossa, niin epäselvää ja hajanaista lauseitten muodostusta että voiko olla tosikaan.
Tai toki voi, jos olet pahasti sairas skitsofreenikko tai erittäin sekavassa psykoosissa.
Toisaalta psykootikotkin kykenevät useasti ilmaisemaan itseään selkeämmin kuin sinä.[/QUOTE]
niinpä! voi hyvä päivä! kuka tässä on! minä analysoin teidän juttuja! ja sinä olet vaan paskan puhuja! joka yrittää nyt haukkua MINUA! saatko kiksejä kun saat jollekin haukkua! jos ennustan...

Itse laitoin reilu vuosi sitten ekan kerran profiilin Suomi24:lle, kahdesti olen tapailukumppanin sen kautta tavannut ja tapaillut useitakin kuukausia, niistä jutuista ei sen kummempaa tosin tullut. Nyt mulla on taas ollut profiili pari kuukautta, viestejä tulee vähintään pari päivässä, suosikiksi mut on listattu yli 30 kertaa. Harmi vaan, kun suurin osa viestien laittajista ei sit ole sellaisia joista voisin kiinnostua, eivät siis vastaa ihannekumppanin "kriteerejä" millään tavalla. Hörhöt laittelee viestejä myös paljon, siis esim. nämä sukkahousutyypit ja seksiseuran etsijät.

Ja joku tuossa sanoi, että naisten pitää olla itsekin aktiivisia, se on totta. Olen vaan huomannut, ettei miehetkään kovin innokkaasti vastaa viesteihin, suurin osa ei vastaa takaisin mitään. Tämä siitäkin huolimatta, että ainakin periaatteessa vastaa miehen ihannekumppania.

[QUOTE="hätähousu";28038569]Tuolta kyseiseltä "vieraalta" en yhteydenottoja kaipailisikaan..
Oliko kenelläkään muulla kokemuksia..?[/QUOTE]

etkö minua riippuaa haluis...pliis...:).

Itse laitoin reilu vuosi sitten ekan kerran profiilin Suomi24:lle, kahdesti olen tapailukumppanin sen kautta tavannut ja tapaillut useitakin kuukausia, niistä jutuista ei sen kummempaa tosin tullut. Nyt mulla on taas ollut profiili pari kuukautta, viestejä tulee vähintään pari päivässä, suosikiksi mut on listattu yli 30 kertaa. Harmi vaan, kun suurin osa viestien laittajista ei sit ole sellaisia joista voisin kiinnostua, eivät siis vastaa ihannekumppanin "kriteerejä" millään tavalla. Hörhöt laittelee viestejä myös paljon, siis esim. nämä sukkahousutyypit ja seksiseuran etsijät.

Ja joku tuossa sanoi, että naisten pitää olla itsekin aktiivisia, se on totta. Olen vaan huomannut, ettei miehetkään kovin innokkaasti vastaa viesteihin, suurin osa ei vastaa takaisin mitään. Tämä siitäkin huolimatta, että ainakin periaatteessa vastaa miehen ihannekumppania.

Hyvin pitkälti samanlaisia kokemuksia. Sukkahousutyypit eivät kyllä ole lähestyneet. Monista jää tosi epätoivoinen vaikutelma. Viestien suhde on jotakin sellaista kuin joka kahdeskymmenes edes jollain tavalla järkevä. Järkeväksi luokittelen viestit, joissa lukee jotain muutakin kuin "Vau, olet tosi kaunis. Oletko kiinnostunut tapaamaan?"

Valokuvattomien on turha edes lähestyä ellei heti ensimmäisessä viestissä ehdota itse valokuvansa lähettämistä.

Itse en ole aktiivinen, koska en edes tiedä, haluanko varmuudella parisuhdetta. Jos nyt joku kaikinpuolin täydellinen helmi ottaa yhteyttä, niin ehkä sitten. :)

Yhteistyössä