kellä ollu enemmän ku yksi LA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

airiin

Vieras
jos on ollu jollaki vaikka kuukautisten ja ultran mukaan yli vko LA:ssa eroa, niin miten on pitäny kutia? kumpaa lähempänä vauva on syntyny? jos on menny yli, onko se laskettu siitä jälkimmäisestä LA:sta?

ajankohtainen asia minulle, siksi kyselen...

Meillä se siirty varmaan kaks kertaa ja sittenkin synty kaks viikkoa ennen laskettua aikaa. Meillä laski ensik kuukautisten mukaan ja sen jälkeen ultrassa se siirty pari viikkoa aikasemmaks ja sen jälkeen poju synty vielä kaks viikkoa ennen laskettua aikaa vaikka pari päivää aikasemmin tehdyn arvion mukaan tuo jälkimmäinen olis aika tavalla ollu se tarkka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Meillä se siirty varmaan kaks kertaa ja sittenkin synty kaks viikkoa ennen laskettua aikaa. Meillä laski ensik kuukautisten mukaan ja sen jälkeen ultrassa se siirty pari viikkoa aikasemmaks ja sen jälkeen poju synty vielä kaks viikkoa ennen laskettua aikaa vaikka pari päivää aikasemmin tehdyn arvion mukaan tuo jälkimmäinen olis aika tavalla ollu se tarkka päivä.

ei mitään järkeä siis...mihinkään ei voi luottaa.. :-D

no mul on nyt laskettu aika 23.10 ultran mukaan ja ensin oli menkkojen mukaan 11.10... Alkuviikosta näytti taas ultrassa et l.a oiski pari viikkoo aikasemmin,mut ei ne ala sitä enää vaihtaan kuitenkaan, et nyt vaan kattellaan... saas nähä syntyykö jo sit syyskun puolella ittekseen,vai käynnistetäänkö lokakuun alussa. Käynnistyksen mahdollisuuden tiedän jo nyt ton un diabeteksen takia..

ekan kanssa sitä laskettua heivattiin ees taas,kyllä se eka ultra oli kuitenkin lähimpänä.tää tapaus ois ultran mukaan viikkoa vanhempi, kuin menkoista laskettuna.saa nähä siirtääkö ne sitä seuraavan ultran yhteydessä :snotty: nyt siis kuitenkin virallinen laskettu vielä menkkojen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ekassa raskaudessa mun laskettu aika oli kuukautisten perusteella 26.11. Np-ultrassa sitä siirrettiin 14.12. saakka, ja lapsi syntyi 19.12. painaen 2.8 kg.

voi, onpas ollu pieni...ihana. ultra siis pitäs kutia....

Mulla on molemissa raskauksissa ollu kaks la:ta. Ultrassa on molemmissa siirtynyt pari päivää eteenpäin. Molemmat pojat on syntynyt viikolla 41+5, laskettuna aikana pidetty ultran la:ta.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eka oli 5.11 ja siirtyi rakenneultrassa 1.11. Toisesta lapsesta eka oli 5.5 ja siirtyi 6.5

Niin ja eka lapsi syntyi 27.10 ja toinen 16.5

heh, ei mitään kaavaa siis. :-D

Joo ei :D kunhan nyt suurin piirtein tiettää, milloin lapsi syntyy, mutta mun mielestä la:lla ei muuten ole mitään merkitystä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ekassa raskaudessa mun laskettu aika oli kuukautisten perusteella 26.11. Np-ultrassa sitä siirrettiin 14.12. saakka, ja lapsi syntyi 19.12. painaen 2.8 kg.

voi, onpas ollu pieni...ihana. ultra siis pitäs kutia....

Pieni oli :heart: ja sitä sitten ihmeteltiinkin, että miten yliaikainen vauva, jonka äidillä oli raskausdiabetes, voi olla niin pieni.

Eka oli 5.11 ja siirtyi rakenneultrassa 1.11. Toisesta lapsesta eka oli 5.5 ja siirtyi 6.5

Niin ja eka lapsi syntyi 27.10 ja toinen 16.5

heh, ei mitään kaavaa siis. :-D

Joo ei :D kunhan nyt suurin piirtein tiettää, milloin lapsi syntyy, mutta mun mielestä la:lla ei muuten ole mitään merkitystä :)

no lähinnä siksi kyselen, ku mulla on verenpaine koholla ja kohdunmitta on järjettömän iso...että millon alan ruinaan käynnistämistä. neljäs tulossa ja aina ennen ollu vaan 1 LA.

mulla oli 16.2 LA ei muuttunut ultrassakaan,tyttö syntyi käynnistyksestä 4.3 ja käynnistyspvänä joku lääkäri mietti lääkärikierrolla,josko tuo LA olisi sittenkin ollut myöhemmin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

ei mitään järkeä siis...mihinkään ei voi luottaa.. :-D

Ei tietenkään voi luottaa.Luonto hoitaa asiat omalla tavallaan.
Mulla ollut kaikissa kaksi LA.