kellä muulla tällänen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salkkari

Vieras
valvoo nyt loman aikana aamuyöhön ja herää tos 10 mais sit on , kun vetelä paska koko päivän eikä oo lasten kans paljon mitään. lapset kyl jo kouluikäsiä, mut silti. pikkasen ottaa päähän, kun huomauttaa asiasta ollaan naama norsun v.itulla. ja sit kun tekee jotain se on, kuin uroteko ja kysytään mitäs seuraavaksi. ihmiset luulee et se tekee kamalasti poikien kans kaikkee, mut ne ei tiiä, et mä niitten kaa pelaan lautapelit ym.

Kohtalotoveri! :wave:
Minun mies kaikki lomat ja viikonloput joko pelaa tai istuu tietokoneella pikkutunneille. Joskus iltapäivällä nousee ylös. Nyt lomalla ei tainnu paljon muuta tehä kuin leikata ruohon kerran viikossa ja siitäkin jaksoi valittaa ja olis pitäny kohdela kuin Suurta Työn Sankaria. Ei se jaksa ikinä tehdä lasten kanssa mitään, mutta töissä kehuskelee kuinka hän muutti nossekuskin hommat nossekorjaajan hommiin, kun hän haluaa viettää aikaa lasten kanssa. kun ne on niin vähän aikaa pieniä. :whistle:

no peiliin san katsoa tässäkin. liian helpolla on ukko päässy kun mie en tykkää nalkuttamisesta.

No ei ole, mutta voithan kysyä mieheltäsi, että milloin sitten on sun loma. :) Jotta kun sen loma päättyy, heittäydy sä sinne sohvan pohjalle ja elä omaa elämääsi. Jätä ukko pyörittämään huushollia. ;) ...ei tee ukko noin toiste.

Mulla myös. valitettavasti.

meillä toinen laps vähän pienempi ja pitäis vuoropäivin herätä lasten kanssa.
Tänä aamuna just valitin miehelle, ku on koko viikon omalla vuorollaan siirtyny vaan piiloon sohvalle nukkuun.

Ärsyttävä.

Ei mulla. :) Sais olla vähän laiskempiki tuo ukko. Se on nyt tän kuun lomalla, ja herää aamulla (8 maissa yleensä) raksalle ja käy päivällä syömässä (paitsi jos minä en oo vielä tullu töistä) ja illalla (9-)10 maissa tulee kotiin ja nukkuun siinä 11 maissa. Sunnuntait sentään lepää. Mutta hyvähän se on että viettää tuola aikaa, tulee joskus valmistakin. :)