kelasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jande32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Asumistuki
Korotettu lapsilisä
Jos työtön niin työttömyyspäivärahaa + lapsikorotus
Jos isä ei maksa elareita niin kela maksaa
Enempää en tiedä.

Meillä päin tulee elatusmaksu kunnalta, ei Kelalta, jos isä ei maksa.
Niinpä nyt tulikin mieleen. En näistä kovin tiedä, kun ei omakohtaista kokemusta. Noi listatut vaan tuli ensimmäisenä mieleen. Mut joka tapauksessa ainakin joku maksaa elarit.
:)

Niin ja elatusmaksut maksaa yleensä lapsen isä, jos lapsi jää erossa äidille. Jos isä jostain syystä jättää maksamat voi niitä hakea kunnan lastenvalvojan kautta ja kunta karhuaa maksut sitten isältä.

tänään mies vaa ilmoitti et haluu erota ja mä oon melkeen koko päivän vaa itkeny :'( yrittäny puhuu miehelle et mut ei kuulemma haluu enää....pakko vaa luovuttaa...mulla on vakiduuni onneksi

Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
tänään mies vaa ilmoitti et haluu erota ja mä oon melkeen koko päivän vaa itkeny :'( yrittäny puhuu miehelle et mut ei kuulemma haluu enää....pakko vaa luovuttaa...mulla on vakiduuni onneksi

:hug: Kyllä sinä selviät. Alku aina raskasta kun uuden asian eteen joutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja nora:
Voimia.
Eikö mies kuitekin suostuisi vaikka pariterapiaan? Tuliko tämä sulle ihan yllätyksenä?
Seurakunnat ainakin järjestävät ilmaista keskusteluapua.

tuli , onhan meil ollu noita mut ei kuiteskaan joka päivä olla riidelty....
suuttu mulle siitä ku mainitsin etten pidä siitä et käy salilla yhen työkaverinsa kanssa joka on nainen (molemmat ovat vartijoita) en tiiä osuinko liian arkaan paikkaan sit,ja se on ollu outo täs muutaman viikon eikä oo halunnu harrasta seksiä....itse asiassa yöllä näin unta et se jättää mut :|

Yhteistyössä