Kelan hakemus ja vuosiloma kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tuli lasten kotihoidon tuen hakemus. Meillä nyt siis jo 2 lasta, ja tästä nuoremmasta haen tukea. Kohta8 kysyy hakijan vuosiloma-ajan palkkaa ja aikaa. Olen nyt ollut töistä pois äitiys- ja hoitovapailla yhtäjaksoisesti 2½ vuotta. Onko työpaikkakohtaista vai tietääkö joku kertyykö äitiysloma-ajalta tuota vuosilomaa? Voin tietty soittaa työnantajalle ja kysyä mut tietääkö täällä joku? Vai kysynkö ihan hassuja?

äitiyslomalta kertyy mutta hoitovapaalta ei :D
eikä ollu hassu kysymys

ite pidin vuosiloman samaan aikaan kun hoitovapaa alkoi,eli ne voi pitää samaan aikaan.mulla pieneni hoitlisä parilla kympillä noiden lomarahojen takia mutta muuten ei vaikuttanut mitenkään

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
äitiyslomalta kertyy mutta hoitovapaalta ei :D
eikä ollu hassu kysymys
Kiitos. Eli nyt kun tämä äitiysloma kohta päättyy niin siltä ajalta on jotain kertynyt? Mutta miten on, kun joskus 2½ v päästä menen töihin, onko mulla täys 4 vko kesäloma ja 1vko talviloma kun olen sit tosiaan ollut töistä pois 5v?

se kertyy ihan normaalisti eli mulla oli 4viikon kesis ja talviloma on viikon.työnantajan kanssa voi sopia että pitääkö ne "sitten joskus" vaiko heti kun ä-loma loppuu ja ennen kun hoitovapaa alkaa/hoitovapaan aikana (jolloin vaikuttaa tuohon hoitolisään)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
se kertyy ihan normaalisti eli mulla oli 4viikon kesis ja talviloma on viikon.työnantajan kanssa voi sopia että pitääkö ne "sitten joskus" vaiko heti kun ä-loma loppuu ja ennen kun hoitovapaa alkaa/hoitovapaan aikana (jolloin vaikuttaa tuohon hoitolisään)
Tänks:)

Yhteistyössä