Kelaan töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2009
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 2009:
Merkonomi etsii töitä

Kertokaa jos ootte siellä töissä?

mitä tässä pitäis kertoa :)

no kelassa on toista sataa etuutta ja on siellä töissä myös merkonomeja. ota rohkeasti yhteys paikkakuntasi kelaan. http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/220808122938AK

mä ainakin tykkään työstäni, haastavaa ja monipuolista.

Sinne vaan. Vaatimukseksi riittää, kun osaa sanoa "mä en nyt kyllä tiedä tätä, mutta odotapa kun siirrän puhelun toiselle henkilölle" ja toisen henkilön kuuluu sanoa "soittelen parin päivän päästä asian tiimoilta".
Ja lopputulos: kukaan ei tiedä kuitenkaan mistään mitään.

Merkonomi etsii töitä

no kelassa on toista sataa etuutta ja on siellä töissä myös merkonomeja. ota rohkeasti yhteys paikkakuntasi kelaan. http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/220808122938AK

Merkonomi etsii töitä

mulla on ammattikorkeakoulututkinto.

Alkuperäinen kirjoittaja janna:
Kelassa pitää olla yliopiston käyny.

eikä tartte

No mulle sanottiin, että ei kelpaa kuin joku yliopiston käynyt sosionomi vai mitä ne nyt sitten on. Ja kysyin suoraan kelasta.

Höpsistä vaan. Sosionomi valmistuu amk:sta.
Merkonomi on varmaan ihan hyvä oppiarvo kelan työntekijälle :)

Mä olen sielllä töissä, olen sosionomi. Mutta esimerkiksi kuntoutustukiin haetaan hoitoalan ihmisiä.

Työstä olen tykännyt. Kelassa on hyvät edut, ja mikäs siinä kun ei tarvitse olla viikonloppuisin tai iltaisin töissä, ja työaika on toimistotyöaika :D

Nykyään suuntaus on se, että osa tekee asiakaspalvelua ja osa ratkaisutyötä.

eikä tartte

No mulle sanottiin, että ei kelpaa kuin joku yliopiston käynyt sosionomi vai mitä ne nyt sitten on. Ja kysyin suoraan kelasta.

Sosionomi on AMK tutkinto :D

No sitte se tutkinto ei ollu sosionomi :D vaan se oli se melkein vastaava yliopistotutkinto

eikä tartte

Sosionomi on AMK tutkinto :D

No sitte se tutkinto ei ollu sosionomi :D vaan se oli se melkein vastaava yliopistotutkinto

Pääaineena sosiaalityö? tai sosiologia? Eihän sieltä mitään tutkintonimikettä saa vaan luetaan tiettyä pääainetta ja sit tulee kandin jälkeen maisteri.
Mut se on varma että sosionomi amk voi työskennellä kelassa koska opiskelen sosionomiksi ja meillä on koulutuksessa erillinen harjoittelu missä voi mennä kelaan ja saada sit sieltä tulevaisuudessa työpaikan.

sosiaalityöntekijä on tutkintonimike... mutta sos.tt:t työllistyy harvoin kelaan. useammin sosionomit. Ja jos ne sulle asiakaspalvelussa on neuvonut, niin ehkä ne ei kuitenkaan tiedä kaikkea kelan rekrytoinnista. Pistä hakemus menemään kelan sivuilta.

Yhteistyössä