2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2009:Merkonomi etsii töitä
Kertokaa jos ootte siellä töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 2009:Merkonomi etsii töitä
mitä tässä pitäis kertoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 2009:Merkonomi etsii töitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 2009:Merkonomi etsii töitä
no kelassa on toista sataa etuutta ja on siellä töissä myös merkonomeja. ota rohkeasti yhteys paikkakuntasi kelaan. http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/220808122938AK
mä ainakin tykkään työstäni, haastavaa ja monipuolista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 2009:Merkonomi etsii töitä
no kelassa on toista sataa etuutta ja on siellä töissä myös merkonomeja. ota rohkeasti yhteys paikkakuntasi kelaan. http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/220808122938AK
mä ainakin tykkään työstäni, haastavaa ja monipuolista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kelassa pitää olla yliopiston käyny.
Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kelassa pitää olla yliopiston käyny.
eikä tartte
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kelassa pitää olla yliopiston käyny.
eikä tartte
No mulle sanottiin, että ei kelpaa kuin joku yliopiston käynyt sosionomi vai mitä ne nyt sitten on. Ja kysyin suoraan kelasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kelassa pitää olla yliopiston käyny.
eikä tartte
No mulle sanottiin, että ei kelpaa kuin joku yliopiston käynyt sosionomi vai mitä ne nyt sitten on. Ja kysyin suoraan kelasta.
eikä tartte
Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kelassa pitää olla yliopiston käyny.
eikä tartte
Sosionomi on AMK tutkinto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kelassa pitää olla yliopiston käyny.
eikä tartte
Sosionomi on AMK tutkinto![]()
No sitte se tutkinto ei ollu sosionomivaan se oli se melkein vastaava yliopistotutkinto