KELAa sitä, täällä on näköjään enempi ja vähempi pimahtanutta porukkaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kela on kela. Mulla ei juuri nyt oo mitään pahaa sanottavaa. Työttömyskorvukseni len sanut ajallaan . Lapsilsistä tosin vievät joka kuukausi 50, ku itse väärin laskivat meidän asumistuet, mutta olkoon. Maksan kiltisti. Ei se auta että rähjäämään alkaa.
Se o kyllä kummamitenjoku eitajua ettei kelan päivärahaa ja liiton päivärahaa voi saada samaanaikaan ja takaisinperintä tarkoittaa sitä että raha otetaan pois kun sat sen.
 
sossupummit itkee kelatukien perään.

näin se vaan on ja tässä taas näkee palstan tason.....

Vähän niinku itä-helsingissä hiekkalaatikon reunalla istuis kuuntelemassa juttuja.
 

Yhteistyössä