Kela on kela. Mulla ei juuri nyt oo mitään pahaa sanottavaa. Työttömyskorvukseni len sanut ajallaan . Lapsilsistä tosin vievät joka kuukausi 50, ku itse väärin laskivat meidän asumistuet, mutta olkoon. Maksan kiltisti. Ei se auta että rähjäämään alkaa.
Se o kyllä kummamitenjoku eitajua ettei kelan päivärahaa ja liiton päivärahaa voi saada samaanaikaan ja takaisinperintä tarkoittaa sitä että raha otetaan pois kun sat sen.