kela rahat????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no voihan..ku en oo ihan varma saanko ne ku niil päätökses luki osassa et maksetaan työn antajalle ja sir yhessä jaksossa et maksetaan tilille..ja siin mun tili nro..ni olettaisin et ne maksais ne sillon mulle=)mut maksu pv oli tosiaan 15.8 mut mitään ei tilillä näy=(

Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
no voihan..ku en oo ihan varma saanko ne ku niil päätökses luki osassa et maksetaan työn antajalle ja sir yhessä jaksossa et maksetaan tilille..ja siin mun tili nro..ni olettaisin et ne maksais ne sillon mulle=)mut maksu pv oli tosiaan 15.8 mut mitään ei tilillä näy=(

maksetaan työnantajalle jos työnantaja maksaa sinulle täyden palkan (eli siis työantaja maksaa sen kela rahan ja täyden palkan erotuksen). Oletko saanut millaisen palkan? Ja sittenhän se maksetaan sinulle suoraan kun työantajan palkanmaksuvelvollisuus loppuu. en tosin tiedä onko sinulla kysymys ä-päivärahasta vai sairaspäivärahasta

kyllä se niin on että jos on MAKSUPÄIVÄKSI merkitty esim 15 päivä niin rahat menee maksuun sillon ja tulee ku tulee! jos on merkitty PALKKAPÄIVÄ niin rahojen tulee olla tilillä sinä päivänä ku palkkapäivä on

Alkuperäinen kirjoittaja ola:
kyllä se niin on että jos on MAKSUPÄIVÄKSI merkitty esim 15 päivä niin rahat menee maksuun sillon ja tulee ku tulee! jos on merkitty PALKKAPÄIVÄ niin rahojen tulee olla tilillä sinä päivänä ku palkkapäivä on

esim mulle oli merkitty maksupäiväksi 10.8 niin kyllä ne rahat oli tilillä 10 päivä.. seuraavat tulee 5 päivä niin ku on maksupäiväksi merkattukkin...

Yhteistyössä