Kela on per***stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surusilmä

Vieras
Kelan kanssa on ollut vähän erimielisyyksiä... Olen kaikki paperit toimittanut niinkun pitääkin mutta nyt ne väittikin että ovat maksaneet mulle liikaa kotihoidontukea. Mukamas miehen kesälomarahat on siihen syynä!!! Tällä hetkellä ei ole perheellämme muita tuloja kun mun kotihoidontuki ja perivät nyt meiltä 200 euroa:(

Selvityksessä (piti siis anoa perimättä jättämistä) selvitin kaikki nämä SUURET tulot mitä meillä nyt on. Lainojen ja laskujen jälkeen jääkin juu jotain.... Ei oo kuulemma tarpeeksi hyvä perustelu jos menot on suuremmat kun tulot.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Miten teidän perhe elää pelkällä kotihoidontuella? :o Ettekö saa asumistukea, miehesi ei saa palkkaa/opintotukea/työttömyyskorvauksia? Ette saa toimeentulotukea?

Mies perusti firman kaverinsa kanssa eli siihen loppu työttömyyskorvaus. Firmasta ei vielä ole tuloja. Niin, saanhan mä kuntalisää sentään yhdestä lapsesta. Vähän on säästössä juuri mun hoitovapaata varten mut ei ne pitkälle enää riitä...

mekin jouduttiin kerran maksaan kelalle takas 80e kun mies oli pari kuukautta tehny jonkin verran ylitöitä :headwall: sen siitä saa ku kehtaa tehä ylitöitä!Ja sen normi palkka 1100e/kk sillon tais saada ehkä satasen enemmän...

Minä olen joutunut joskus maksamaan kelalle takaisin jonkun tuen ja silloin ainakin sai sovittua että sen sai maksaa osissa,maksoin muistaakseni kolmessa erässä silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
ET VOI SYYTTÄÄ KELAA. SE TEKEE NIINKU ON LAISSA MÄÄRÄTTY,

kela laski mulle viikonlopputyöstä kolme kertaa suuremmat kuukausitulot kuin mitä todellisuudessa saan. et kyllä voi kelaa syyttää. soittivat vielä ja kysyivät että kukas meidän lapsia hoitaa viikolla? :D
eivät tampiot osanneet laskea vaikka kaikki paperit vietiin sinne ja erikseen vielä mainittiin lisätietoja kohdassa kaikesta huomioon otettavasta ja huomioimattomista kohdista.

paska laitos. toivottavasti edes joku siellä olevista työntekijöistä osaa hommansa ja nukkuu yönsä hyvin :xmas:

Yhteistyössä