A
auttakee
Vieras
ei siis sen enempää? Jos siis joulukuussaa en ole saanut elatustukea, tammikuussa olen laittanut uuden hakemuksen kelalle, niin jos hakemuksen käsittely kestää esimerkiksi toukokuuhun, niin saanko silti 5 kuukauden edestä takautuvasti vai pelkästään sen 3 kk?