E
elaripulma
Vieras
Mun lapsen isä maksanu elareita alle minimin jo monta vuotta. Tammikuussa lakkasi maksamasta kokonaan, joka kuukausi lupasi maksaa ja ikinä ei rahoja näkyny. Lähetin kelaan siis hakemuksen elatusavusta ja liitteeksi meidän elatussopimuksen. Sieltä sitten soitettiin, että siinä sopimuksessa on pieni präntti jossa lukee että se on mennyt vanhaksi 2007. Ja sen jälkeen lastenvalvoja erään toisen asian yhteydessä sanoi että se on voimassa toistaiseksi, eli siihen asti jos isän tuloihin tulee jotain merkittäviä muutoksia tms.
Soitin lastenvalvojalle kun tämä selvisi ja hän lupasi selvittää asiaa. Mutta saanko mä mistään takautuvasti näitä menetettyjä elatusmaksuja kun sopimus on vanhentunut jo vuosia sitten?? Mulla on niin paska palkka, että jopa se 130e menettäminen on tuntunut paljon kun lapsi on jo niin iso että harrastaakin kaikkea ja kaikki menee mun pussista...
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta?
Soitin lastenvalvojalle kun tämä selvisi ja hän lupasi selvittää asiaa. Mutta saanko mä mistään takautuvasti näitä menetettyjä elatusmaksuja kun sopimus on vanhentunut jo vuosia sitten?? Mulla on niin paska palkka, että jopa se 130e menettäminen on tuntunut paljon kun lapsi on jo niin iso että harrastaakin kaikkea ja kaikki menee mun pussista...
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta?