Keksin hauskan Sanna M. vitsin. Keksikää tekin omanne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanna M käveli asematunnelissa, ja eräs pultsari alkoi jututtaa Sannaa. Pultsari kysyi: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Sanna ei keksinyt vastausta, ja pultsari vastasi Sannalle: "Se olen tietysti minä itse!"

Sanna piti arvoituksesta, ja niinpä hän sitten myöhemmin kysyi Göran Stubbilta: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?"

Göran vastasi: "Se olet tietysti sinä itse."

Tähän Sanna vastasi: "Ei, ei, se on eräs pultsari tuolta asematunnelista."

Sanna M käveli asematunnelissa, ja eräs pultsari alkoi jututtaa Sannaa. Pultsari kysyi: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Sanna ei keksinyt vastausta, ja pultsari vastasi Sannalle: "Se olen tietysti minä itse!"

Sanna piti arvoituksesta, ja niinpä hän sitten myöhemmin kysyi Göran Stubbilta: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?"

Göran vastasi: "Se olet tietysti sinä itse."

Tähän Sanna vastasi: "Ei, ei, se on eräs pultsari tuolta asematunnelista."
Tämän sepustuksen kirjoittaja kärsii itse alkoholiriippuvuudestaan.
Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta Sanna teki täysin oikein pitämällä etäisyyttä biologiseen isäänsä.
Hän on hyvä esimerkki siitä ettei kannata olla läheisriippuvainen henkilöön, joka ei pysty luomaan tervettä suhdetta lapsensa kanssa.
Allekirjoittanut ja moni muu syyllistyi ja syyllistyy edelleen elämään liian kauan yhdessä alkoholistin kanssa.
Lpaset kärsivät huonosta ratkaisusta kaikista eniten sillä he ovat täysin riippuvaisia perheestään.
Palstahäirikkö Marko-Petri on maalittanut Sannaa vuosikausia tällä palsta erittäin loukkaavasti.

Sanna sai isänsä geenit...

Niinpä​

Pääministeri Sanna Marin (sd) perui vikonlopulle 6.-7. elokuuta päätetyn lomansa purkaen sijaisjärjestelyt – ja lähti bilettämään. Oikeuskanslerille on kanneltu Marinin kyvystä hoitaa virkatehtäviään.

Sannan herjaajilla on maailman huonoimmat geenit.
Eivät hyvägeeniset kirjoittajat alennu jatkuvaan alaspainamiseen varsinkaan kun sellaiseen ei ole pienintäkään aihetta.
Suomi on juoppoja täynnä. Jos yhden ongelmajuojan lapsesta tuli pääministeri, kiittäkää asiasta hänen äitiä. Viisas nainen, joka teki elämässään erittäin järkevän ratkaisun.

Yhteistyössä