keksikääs ny mitä mä ostan tolle 10v. pojalle. Poika on kehitysvammainen ja ehkä n. 6-8 vuotiaita

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
[QUOTE="vieras.";29266884]Tiedän ettei sunlaisesi sossupummi omillaan pysty mitään maksamaan.

Ai niin.. Terveisiä lähipiiristä muuten.[/QUOTE]

:LOL:

Eli oot mun sisko, äiti tai täti? ok.

"vieras."
Oletko oikeasti noin tyhmä? Luulet ettei maailmassa ole sellaista muuta tuttua ihmistä joka on sattunut sut täältä tunnistamaan ja vieläpä helposti. Olet kyllä todella nolo mutta mitäpä muutakaan voi noloilta ihmisiltä odottaakaan kuin vammaisia ja sekoilevia kakaroita.

HippuTAR
[QUOTE="vieras.";29266901]Oletko oikeasti noin tyhmä? Luulet ettei maailmassa ole sellaista muuta tuttua ihmistä joka on sattunut sut täältä tunnistamaan ja vieläpä helposti. Olet kyllä todella nolo mutta mitäpä muutakaan voi noloilta ihmisiltä odottaakaan kuin vammaisia ja sekoilevia kakaroita.[/QUOTE]

Kyllä voi varmasti tunnistaa. Mutta mun lähipiiriin ei kuulu muita ku noi mainitut + isä joka taas ei mun raha-asioista mitään tiedä. Jotain hyvänpäiväntuttuja on joo, mutta nekään ei mun asioista tiedä mitään.

Kuten et säkään. Onneksi mun lapsilla on muunlaisia ongelmia ku sulla, sun vanhempia käy kyllä sääliksi.

"xxxxxx"
[QUOTE="vieras.";29266901]Oletko oikeasti noin tyhmä? Luulet ettei maailmassa ole sellaista muuta tuttua ihmistä joka on sattunut sut täältä tunnistamaan ja vieläpä helposti. Olet kyllä todella nolo mutta mitäpä muutakaan voi noloilta ihmisiltä odottaakaan kuin vammaisia ja sekoilevia kakaroita.[/QUOTE]

Minä tunnistin sinut vieras, olet säälittävin ihmispaska mitä maailmasta löytyy. Ei täälläkään ihan nimettömänä pysy kun ip osoite näkyy.

"vieras."
[QUOTE="xxxxxx";29266965]Minä tunnistin sinut vieras, olet säälittävin ihmispaska mitä maailmasta löytyy. Ei täälläkään ihan nimettömänä pysy kun ip osoite näkyy.[/QUOTE]

Samanlainen ihmisjäte olet yhtä lailla sinäkin kun täällä raha-asioistaan valittavat luuserit.

Suosittelen
Hei!

Suosittelen kurkkaan www.veve.fi

Sieltä löytyy lapsille leluja, sekä uniikkeja käsin kierrätysmateriaaleista valmistettuja lastenvaatteita.
Lisäksi löytyy sisustustavaraa ja muita uniikkeja käsitöitä.

Yhdestä paikasta lapsille ja itselle :)

Yhteistyössä