Keksikääs mulle uusi hyvä nikki palstalle.Paras valitaan..

• Viestiketjun aloittaja Hmm..
  • Ensimmäinen viesti
"joooo"
Idiootti
Bimbo
yksinkertainen

tms.. ei tartte sit harmaiden tulla huutelemaan tuollaisia kun tietävät et oot ihan itekkin tajunnut jo :D tos on muuten ideaa :whistle:
Tuossa on tosiaan ideaa. Hyviä vaihtoehtoja on siis myös:

suljetulta karannut
mielisairas
psykoottinen
pipipää
narsisti
yms.

tai vaikka:
wt-mamma
yms.

Ihan voi itse valita sen mitä todennäköisesti eniten tullaan huutelemaan.

kfkfkf
[QUOTE="joooo";29457900]Tuossa on tosiaan ideaa. Hyviä vaihtoehtoja on siis myös:

suljetulta karannut
mielisairas
psykoottinen
pipipää
narsisti
yms.

tai vaikka:
wt-mamma
yms.

Ihan voi itse valita sen mitä todennäköisesti eniten tullaan huutelemaan.[/QUOTE]

Ja jos on tavis palstamammaa erikoisempi elämä, siis USKOMATTOMAN ihmeellinen, siis hankkii vaikka koiran tai jotain, ni hyvä nikki vois olla provo, trolli tms, sitä kun sit varmasti huudellaan :D

"mymy"
[QUOTE="joooo";29457900]Tuossa on tosiaan ideaa. Hyviä vaihtoehtoja on siis myös:

suljetulta karannut
mielisairas
psykoottinen
pipipää
narsisti
yms.

tai vaikka:
wt-mamma
yms.

Ihan voi itse valita sen mitä todennäköisesti eniten tullaan huutelemaan.[/QUOTE]

Jos menee lyhenteillä, nikkiin mahtuu kaikki olennainen:
MT-WT-YH

Jos vaihtaisin nikkiä, ottaisin itse ehkä käyttööni vaikka jonkun Saturnuksen kuun nimen.

: Atlas, Prometheus, Pandora, Epimetheus, Janus, Mimas, Enceladus, Tethys, Telesto, Calypso, Dione, Helene, Rhea, Titan, Hyperion, Japetus ja Phoebe.

• Tykkää
Reactions: Data
"hile"
Peukku ultriksen ehdotukselle.
Miten olis joku kirjallisuuden hahmo tai vaikka joku tv-sarja hahmo esim. Twin Peaks sarjasta Lucy Moran (hupsu sihteerikkö) tai Audrey Horne.

Täydellisen epätäydellinen
Keksikäs

Housujesi väri + mitä viimeksi söit, esim. musta-valkoinen kaalikääryle, sininen munakas

Lisää löylyä

Painajainen Kaksplussalla

HokkusPokkus

Pisara meressä

Onnelin pyörä

Erittäin salainen keskustelija

Lampaiden laskija

Yhteistyössä