Keksikääs mulle joku keino elättää itseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Se voi olla työ tai joku muu. Taustalta löytyy sairaanhoitajan tutkinto sekä kohta 10 vuoden työkokemus it-alalta. Asuntolainaa on ja on toi 17 v lukiolainen, joka ei saa mitään yhteiskunnan tukia.

Olen istunut tän päivän peittoon kääriytyneenä koneen ääressä. Normiolosuhteissa kuumeisena olisin pysytellyt sängyssä. Koko päivän on sitten tupsahdellut meiliini kollegoiltani viestejä, joiden suhteen - varsinkin näin loppupäivästä - mun pitää olla äärimmäisen kärsivällinen, jotta en sanoisi pahasti. Äsken meinasin vastata, että "tehkääpä kuulkaa ihan niinkuin itse haluatte, vidduakos mua vaivaatte koko asialla?". Mä tiedän, mitä asiakas haluaa ja sen olen kollegoille kertonut. Jos kollegat haluavatkin tehdä toisella tavalla, mitä hittoa ne MULLE siitä mäkättää...en minä ole heidän asiakkaansa.

Aika ajoin musta tuntuu, että mä en enää viitsi tätä. Teen mielelläni sen, mitä asiakas multa tilaa. Mutta en halua työntää päätäni kollegoideni muodostamaan ampiaispesään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pidä työposti kiinni sairausloman ajan ja anna työkavereiden mäkättää. Oppivatpahan.
Mä olen tota miettinyt aina välillä. Mutta entäpä jos käy niin, että asiakas sitten jossain vaiheessa huomaa, että täähän on ihan persvittua toteutettu? Mä kuitenkin olen tän projektin nk pääarkkitehti, joten mun niskaanihan se napsahtaa, jos softa toimiii ihan päin honkia. Eli sitten teen pahimmillaan pari kuukautta korjaustöitä, joista mulle ei makseta senttiäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Muutat tänne ja alat pitämään luomutilaa. :xmas: :D
Tää on paras ehdotus koko mun elinaikanani :D Perhana kun pääsisikin tästä pois. Kyllä mä asiakkaille teen sen, mitä ne tilaa. Ihan mukisematta. Mutta mä en piru vie jaksaisi alkaa vääntämään kättä siitä, mitä se asiakas tilasi ja mitä kollegat haluaa tehdä. Joskus tuntuu, että olen töissä jossain vidun lastentarhassa.

Se talo ei muuten ole vieläkään myynnissä..joku sen siis osti :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Se talo ei muuten ole vieläkään myynnissä..joku sen siis osti :'(

Niin osti. En kyllä ole kuullut enkä huomannut, että sille olisi mitään tehty. Remppaamista siinä on paljon. Tiedä sitten kuka sen osti ja mitä aikoo sille tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin osti. En kyllä ole kuullut enkä huomannut, että sille olisi mitään tehty. Remppaamista siinä on paljon. Tiedä sitten kuka sen osti ja mitä aikoo sille tehdä.
Se talo olis ollut mulle niin täydellinen. Se talo rakenteiltaan ja sen talon sielu. Siinä talossa olisi asunut mun koko henkinen elämäni. MUtta tätä se nyt vaan on...aikansa kutakin ja jossain, millä ei hyvinvoinnin kannalta ole edes mitään merkitystä.

Yhteistyössä