Keksikääs mulle harrastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Jotain mitä voi harrastaa ilman että tarttee kotoa lähteä mihinkään.... tai ainakaan muksuille hommata hoitajaa.

Jotain sisältöä haluan elämääni, muutakin kuin tämä arki ja lastenhoito; jotain omaa kivaa. Postimerkkien keräily? :xmas:

Mitä te muuta harrastatte?

Nuorempana oon kirjoittanut paljonkin mutta jotenkin ei osaa enää tarttua kynään.... pitäisköhän tuosta elvyyttää harrastus itselle? Kutoa/neuloa/virkata en osaa ollenkaan.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Nuorempana oon kirjoittanut paljonkin mutta jotenkin ei osaa enää tarttua kynään.... pitäisköhän tuosta elvyyttää harrastus itselle? Kutoa/neuloa/virkata en osaa ollenkaan.... :snotty:

Elvytä vain.
Ja opettele uusia taitoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaiset :
käsityöt, askartelu yms.
tai koko perheen kanssa geokätköilyä

Mitä on geokätköily?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Geok%C3%A4tk%C3%B6ily
semmonen missä saa liikkua luonnossa ja lapset tykkää kun on vähä niinkuin aartenetsintää

toi postcrossing on myös aika kivaa.
siinä lähetetään postikortteja ulkomaille (tai kotimaahan, saa valita) ja sitten kun on lähettäny yhen kortin ja vastaanottaja rekisteröi sen postcrossin sivulle niin saat jostain päin myös postissa kortin. siinä "arvotaan" netissä niitä osoitteita, minne kortti pitää lähettää. se on mukava saada kortteja eri puolilta maailmaa.

Hyviä ideoita kaikki. :D Tuo postcrossing kuulostaa myös kivalta.... ja blogi mulla jo on johon olen peräti kahdesti kirjoittanut. :saint: Jos vaikka sinne alkaisi rustailemaan useammin...

Kiitos kaunis, kaikki pistän korvan taakse. :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
palapelit.... nimim.odotan sitä aikaa et on taas tilaa kasata niitä :D

Voih... palapeien tekeminen olis niin ihanaa! Mutta ei mitään jakoa levittää palapeliä tänne 2- ja 5-vuotiaiden valloittamaan kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
palapelit.... nimim.odotan sitä aikaa et on taas tilaa kasata niitä :D

Pitäsköhän ostaa sellanen tuhannen palan systeemi; iltasin muksujen mentyä nukkumaan, väsätä sitä. :D Hmmmm.... ideaa tuossakin.

Mullahan tulee kohta runsaudenpula. :o :laugh: :heart:

Mä harrastan käsitöitä, neulon, ompelen ja virkkaan. Nypläys on jäänyt kun ei oo tarpeeksi rauhallista aikaa jotta voisin siihen paneutua, sitä ei voi tosta vaan jättää kesken. Ennen esikoista tykkäsin myös maalata, sekin on jäänyt.
Sitten harrastetaan miehen kanssa kumpikin roolipelaamista ja esikoinenkin tykkää kun eräillä pelikavereilla on samanikäsiä lapsia niin pääsee touhuamaan omien kavereiden kanssa =)

Ja mitä tämä sitten on? :o
Yksinkertaistettuna persoonallisten valokuva-albumien tekoa. Googleta "skräppäys" tai "skräppäily" :) Kunhan saan tuon palstan viikkoprojektin valmiiksi, alan tehdä kuopuksen lapsuuskuvista albumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ja mitä tämä sitten on? :o
Yksinkertaistettuna persoonallisten valokuva-albumien tekoa. Googleta "skräppäys" tai "skräppäily" :) Kunhan saan tuon palstan viikkoprojektin valmiiksi, alan tehdä kuopuksen lapsuuskuvista albumia.

Tämäkin vaikuttaa mielenkiintosellta.... :D

Yhteistyössä