Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Herätä
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Soneralta soitetaan puoliltapäivin ja aion haukkua ne ihan pystyyn :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Herätä
No se olisi ainakin toivottavaa, ankeeta se olis näin nuorena kuolla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Soneralta soitetaan puoliltapäivin ja aion haukkua ne ihan pystyyn :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Herätä
No se olisi ainakin toivottavaa, ankeeta se olis näin nuorena kuolla.![]()
Ooh totta.. mut jos kuolo korjais niin ajattelin herätä kuolleista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mun superhieno uusi ja nopea "valokuituvittuwhatever"-nettiliittymä on ihan paska!! :kieh: :kieh: Siinähän yrittää korjailla asiaa ja saada mut jälleen tyytyväiseksi asiakkaaksi.. Siihen tarvitaa rahaa kirjekuoressa ja paljon!! Tuskin tulee tapahtumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mun superhieno uusi ja nopea "valokuituvittuwhatever"-nettiliittymä on ihan paska!! :kieh: :kieh: Siinähän yrittää korjailla asiaa ja saada mut jälleen tyytyväiseksi asiakkaaksi.. Siihen tarvitaa rahaa kirjekuoressa ja paljon!! Tuskin tulee tapahtumaan![]()
pitäisikö itselläkin ottaa se :saint: mut saisi tällä hetkellä tyytyväiseksi fyysisellä irstaudella![]()
luulis et joku soneralta suostuu kiksauttaan mun kans? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Sori, mut mä en ois kyllä lämmennyt ihan tohon![]()