Keksikääs jotain hauskaa kun täällä on vähän ankea tunnelma

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Soneralta soitetaan puoliltapäivin ja aion haukkua ne ihan pystyyn :kieh:

kerro lisää :D

siis mitä mä oon ainakin ihan hilpeänä!
tänä yönä oon saanu stalkata paljon enemmän kuin koskaan aiemmin :laugh:
i%20love%20facebook-130x130.jpg

:saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No se olisi ainakin toivottavaa, ankeeta se olis näin nuorena kuolla. :D

Ooh totta.. mut jos kuolo korjais niin ajattelin herätä kuolleista :p

No säpäs olet simpsakka tapaus. Mä en taitais jaksaa. :D

Mun superhieno uusi ja nopea "valokuituvittuwhatever"-nettiliittymä on ihan paska!! :kieh: :kieh: Siinähän yrittää korjailla asiaa ja saada mut jälleen tyytyväiseksi asiakkaaksi.. Siihen tarvitaa rahaa kirjekuoressa ja paljon!! Tuskin tulee tapahtumaan :whistle:

Mun superhieno uusi ja nopea "valokuituvittuwhatever"-nettiliittymä on ihan paska!! :kieh: :kieh: Siinähän yrittää korjailla asiaa ja saada mut jälleen tyytyväiseksi asiakkaaksi.. Siihen tarvitaa rahaa kirjekuoressa ja paljon!! Tuskin tulee tapahtumaan :whistle:

pitäisikö itselläkin ottaa se :saint: mut saisi tällä hetkellä tyytyväiseksi fyysisellä irstaudella :p
luulis et joku soneralta suostuu kiksauttaan mun kans? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

pitäisikö itselläkin ottaa se :saint: mut saisi tällä hetkellä tyytyväiseksi fyysisellä irstaudella :p
luulis et joku soneralta suostuu kiksauttaan mun kans? :saint:

Niin joo, jos sieltä tuliskin joku käymään tänne korjaushommiin ;)
Paitsi mun säkällä se olis joku 58-vuotias pälvikaljuinen "Kake" tms. EI KIITOS.

mulle kelpaa varmaan se kakekin nyt :whistle:
siis oikeesti!!! voitko kuvitella et mut "iski" 55v mies tämmösellä kommentilla: "mitä, ootko nä tulossa meidän sukuhautaan..."
ja siis tilanne oli et istuin auton kyytiin jonka hän omisti mutta jota hänen poikansa, minun työkaverini ajoi, seurusteleva sellainen ja tyttökaveri istui samassa kyydissä :xmas:
siis mitään vakavaa ei oo vielä tapahtunut mutta :saint: :xmas:

Yhteistyössä