Keksikää tekemistä sellaiselle joka ei voi tehdä mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Selkärangaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Selkärangaton

Vieras
Selkäleikkaus tulossa ens viikolla ja se tietää muutaman viikon vuodelepoa kotona kotiutuksen jälkeen. Telkkaria en jaksa katsoa 24/7, luen, mutta ei sitäkään jaksa koko ajan. Leikkausta odotellessa oon jo ihan tympääntynyt olemiseen. Netissä menee aikaa, mutta pitkäksi käy aika kumminkin.

Keksikää mulle tekemistä! Joku projekti, mitä vaan! Alkaisinko pitämään blogia aiheesta makkarini katto ja seinät? :D

Piirrä, tee ristikoita tai käsitöitä. Kuvaa kaikki korusi makro-kuvauksella ja tallenna koneelle (tämä tuli mieleen kun äsken kuvasin muutaman ja totesin että tähän voisi mennä hetki, jos kaikki korut kuvaisin ja yhtä tarkasti, ja vieläpä virheettömästi :D)

Virkkaa itsellesi kaulakoruja: pujotat pitkän rimpsun helmiä paksuun ompelulankaan ja alat virkata sitä normia, hyppien aina muutaman helmen yli.

Tee suunnitelmia ja taulokoita :D

Käsityöt on mulle ihan kamalaa pakkopullaa. Toi korujen kuvaaminen on mielenkiintoinen idea. Miksi kuvaat korusi? Mulla ei sormusten, jotka aina kädessä, lisäksi ole montaa korua. Työn vuoksi en voi oikeen niitä käyttää, niin ei ole tullut niitä kerättyä laatikoihinkaan.

Kirjoita. Joko vaikka romaanintapaista tai sitten ihan yleishyödyllistä. Mieti, mikä asia omassa kunnassasi / kaupungissasi eniten mättää, mihin sinulla on selkeä kanta, missio ja visio. Tee vaikka kuntalaisaloite, kirjoita yleisönosastolle yms.

Yhteistyössä