H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse päätin et olen mieluummin harmaa kuin mustana täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa vielä:No kaksi lasta, 2,5 v ja kohta puolivuotias... kotona hoidan vielä, luonteeltani olen aika hiljainen ja ujo, luen paljon. Yleensä mua kuvaillaan kiltiksi ja hyväksi kuuntelijaksi, huonona puolena olen aika itsepäinen. Ei tuu muuta mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse päätin et olen mieluummin harmaa kuin mustana täällä!
Miksi näin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa vielä:Jotain mitä voisin käyttää täällä ja muillakin palstoilla! Lyö pää tyhjää!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse päätin et olen mieluummin harmaa kuin mustana täällä!
Miksi näin ?
No kun ei mun vastauksiin silloinkaan vastattu et ihan sama sit.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa vielä:Jotain mitä voisin käyttää täällä ja muillakin palstoilla! Lyö pää tyhjää!
Mistä pidät ? Jos siitä saisit kivan nikin itsellesi
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa vielä:Hyviä ehdotuksia... vielä ei mitään "ylitse muiden", antaa tulla vaan, muutkin voi täältä keksiä nikin itselleen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa vielä:Hyviä ehdotuksia... vielä ei mitään "ylitse muiden", antaa tulla vaan, muutkin voi täältä keksiä nikin itselleen!![]()