V
väsynyt hoitaja
Vieras
En jaksa uskoa, että joskus meillä on työpaikalla tarpeeksi hoitajia hoidettaviin nähden. En enää jaksa tuota kiirettä ja jatkuvaa " voitko tehdä myös iltavuoron" tyyliä, kun ei sijaisia ole.
Tykkään tehdä kampauksia, mutta käyköhän ne aineet hengitykseen, kun on astma.
Kosmetologin ammatti kiinnostaisi.
Apteekkiala olisi ok, lääkehoitoa kun olen opiskellut.
Terveydenhoitaja ja töihin neuvolaan?
Keksikää minulle lisää ammatteja, joissa palkka olisi ok (nyt jää käteen n. 2000e/k. Laittakaa työn hyviä- ja huonoja puolia.
Kuinka kauan kkoulutus kestää jne..
Ja olen pienen lapsen äiti, ehkä max kaksivuorotyö, muttei enää kolmivuorotyötä.
Joissa astman kanssa pärjää.
Tykkään tehdä kampauksia, mutta käyköhän ne aineet hengitykseen, kun on astma.
Kosmetologin ammatti kiinnostaisi.
Apteekkiala olisi ok, lääkehoitoa kun olen opiskellut.
Terveydenhoitaja ja töihin neuvolaan?
Keksikää minulle lisää ammatteja, joissa palkka olisi ok (nyt jää käteen n. 2000e/k. Laittakaa työn hyviä- ja huonoja puolia.
Kuinka kauan kkoulutus kestää jne..
Ja olen pienen lapsen äiti, ehkä max kaksivuorotyö, muttei enää kolmivuorotyötä.
Joissa astman kanssa pärjää.