Ihanaa porukkaa täällä. Oikeen hauskoja joo. Vai onks siellä vaan yks idiootti laukomassa skeidaa useemmalla nikillä?
Ap, katsele jostain nettikaupasta mallia. Vaikkapa http://www.stuntman.fi/putiikki/index.php?cPath=121_125&PHPSESSID=edq8qad80pqqf9hmimnjjj66u2 on erilaisia tekstipaitoja, voisit katsoa löytyykö sieltä joku kiva idea siihen mitä aiot tehdä.
Laita siihen paitaan jotain miehelles tärkeetä, muuten jää kaappiin eikä sitä KOSKAAN pidetä. Jos et keksi mitään mieheesi liittyvää, jätä hankkimatta. Anna joululahjaksi mielummin hyvää mieltä ja rakkautta
Itse olen löytänyt tekstitmiehen paitaan tietystä elokuvasta ja musiikista.
Mun mies ei semmosta paitaa päällänsä pitäisi, jossa lukisi "Maailman paras aviomies" tai "Kullanmuru" tms. Sen sijaan tykkäsi kovasti MLL:n Isä-paidasta ja Mentalwearin Isä on todella väsynyt -paidasta, olen ne siis joskus aiemmin isänpäiväksi ostanut. Mun mies ei ole ollenkaan maailman suurin romantikko (paitsi kahden kesken kotona), mutta isä-status on sille aika kova juttu.
Mun mies on enempi sen tyylinen, että paidassa pitäisi lukea "Jos näet lukea tämän, seisot liian lähellä minua." tai "Vaara! Luvassa suoria sanoja." tai "Vaimoni halusi tähän jotain hempeää, mutta minä sanoin EI!" tai "Perheenpää" tai jotain vastaavaa.